“استرس فقط مربوط به اوکراینی ها یا سوری هاست”: مائوها پس از هفته سیاه خود ناامید شدند

کریستین کوامه تحلیل خود را تکرار کرد:اگر جاه طلب هستید و می خواهید برای عنوان قهرمانی بازی کنید، نمی توانید در مرحله اولیه بازی بخوابید.” معجزه کردن این روند با توجه به آنچه که مووها نشان داده اند و شکافی که آنها را از دوتایی پیشرو جدا می کند به معجزه نیاز دارد.

هندریک ون کرومبروژ به طور کامل نظر مهاجم خود را به اشتراک نگذاشت و هشدار داد: ما نباید همه چیز را به سطل زباله بیاندازیم. ما در پایان فصل خواهیم دید که در کجا هستیم. ما ده امتیاز از یونیون و هفت امتیاز از بروژ عقب هستیم. بیایید روی چیزی که در آن تسلط داریم تمرکز کنیم: عملکردمان و نه عملکردمان. نکات گرفته شده توسط دیگران

او کمتر به دیدار تیمش فکر نمی کرد. “شروع ما در مسابقه بسیار بد بود. شما هرگز نمی توانید با چنین ضربات ایستگاهی شگفت زده شوید، مخصوصاً در شروع مسابقه، زمانی که باید تیز باشید. ما فقط روی گل های احمقانه ای که می زنیم کار را برای خودمان سخت می کنیم. می تواند از همه اجتناب کند.”

شروع مسابقه به گفته وی به الف مرتبط است “فقدان گرینتا”. با این حال، او حاضر به صحبت در مورد نگرانی برای مدیریت فشاری که پس از بازی دشوار مووها در فینال جام حذفی مطرح شد، نشد.

“استرس؟ نه. این فقط مربوط به افرادی است که در اوکراین، سوریه یا یمن زندگی می کنند (یادداشت سردبیر: سه کشور متاثر از جنگ). اهداف دریافت شده از اشتباهات فردی ناشی شده است.

اندرلخت حتی در بهترین دوره های خود در این مسابقه از بهترین سطح خود فاصله داشت. “عملکرد ما خیلی صاف بود. شور و شوق گاهی وجود داشت اما ما خیلی جانبی و بدون تغییر سرعت بازی می کردیم.”

کمپانی: “شکست باهوش ترین تیم در D1A”

وینسنت کمپانی وقتی جلوی میکروفن های رسانه ها ظاهر شد به طرز آشکاری ناراحت بود.

“من ناراضی و ناامید هستم” سرمربی اسپورتینگ گفت. ما مقابل تیمی کارآمدتر و بالاتر از همه باهوش‌تر از خودمان شکست خوردیم. یونیون حیله‌گرترین تیم در D1 بلژیک است و این یک تمجید است. آنها در مواقع لزوم سریع بازی می‌کنند، در مواقع لزوم سرعت بازی را کم می‌کنند، توپ دوم را پرتاب می‌کنند. در زمین در مواقع لزوم یک کلمه فرانسوی زیبا برای توصیف این کیفیت وجود دارد و فریبنده است.خلاصه اینکه ما بازی را در بازی باختیم.

بهترین مثال به گفته کمپانی، نحوه دریافت گل اول توسط اندرلخت است. “با این حال، به ما اخطار داده شد. در دو بازی قبلی مقابل یونیون، ما همین شوخی را داشتیم. به عنوان یک مدافع سابق، می دانم که مهاجم وقتی روی یک فاز متوقف شده از بالای شانه خود نگاه می کند، دویدن خواهد داشت.”

در این بین اندرلخت دیگر جایی برای خطا ندارد. کمپانی: “من می توانستم محاسبات دیوانه وار انجام دهم، اما این کمکی نمی کرد…”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *