اموال مورد بازرسی قرار گرفت و ساکنان محلی در تحقیقات مربوط به قتل سه گانه در کسل لو بازداشت شدند

در شب جمعه 10 خرداد ماه، اورژانس با مردی تماس گرفت که گفته بود با چاقو ضربه خورده است. هنگامی که آنها به خانه ای در Zavelstraat در Kessel-Lo رسیدند، خدمات اورژانس اجساد یک زن 54 ساله، پسر 23 ساله او و یک دوست خانوادگی 47 ساله را پیدا کردند که به ملاقات آنها رفته بود. هر سه قربانی بر اثر آنچه به عنوان “تعداد ضربات غیرانسانی چاقو” توصیف شد جان باختند.

در ابتدا تصور می شد که قربانیان در یک اقدام خشونت آمیز شدید خانگی کشته شده اند. با این حال، به زودی مشخص شد که قاتل فردی خارج از خانواده بوده است. دو روز پس از قتل، یک مرد و یک زن بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفتند. با این حال، مشخص شد که آنها هیچ ارتباطی با آنچه اتفاق افتاده است نداشته اند.

روز جمعه، مقامات قضایی ملکی را در Zavelstraat در Kessel-Lo جستجو کردند. کارآگاهان تمام روز در خانه بودند و یکی از اهالی خانه برای بازجویی منتقل شد. در بعدازظهر جمعه، سارا کالوئرت، سخنگوی مقامات قضایی لوون گفت که فردی که برده شده است فورا مورد بازجویی قرار نخواهد گرفت. خانم Callewaert آزادی عمل نداشت تا فاش کند که آیا این فرد مظنون به انجام چاقوهای مرگبار است یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *