بروکسل یکی از بهترین شهرهای اروپایی برای مجردها در سال 2022 است

سایت جهانی مسافرتی Big 7 Travel، بروکسل، لوون و آنتورپ را انتخاب کرده است تا در فهرست سالانه خود «50 بهترین شهر اروپا برای افراد مجرد در سال 2022» قرار گیرد.

در میان شهرهای برتر مانند لندن و بارسلون، بروکسل (19) بر اساس تحقیقات این سایت به 20 شهر برتر راه پیدا کرده است. این وب سایت آماری را جمع آوری می کند که تعیین می کند آیا شانس بیشتری برای یافتن عشق یا حداقل یک قرار خوب برای عصر خواهید داشت.

اینها می تواند از نرخ سرانه افراد مجرد تا مقرون به صرفه بودن متغیر باشد. Big 7 Travel همچنین فرصت استفاده از داده های منابع دیگر را داشته است. به عنوان مثال، با استفاده از TripAdvisor و سایر تحقیقات به اشتراک گذاشته شده توسط Statista، توانسته فرصت های زندگی شبانه را تعیین کند.

اما برنامه های دوستیابی چطور؟ خوب از آنجایی که آنها به طور گسترده در صحنه دوستیابی استفاده می شوند، اطلاعات موجود از برنامه های دوستیابی مانند Tinder، Badoo و Bumble نیز مورد توجه قرار می گیرد.

جمعیت متنوع بروکسل و زندگی شبانه آرام اما پر جنب و جوش نشان می دهد که چرا این شهر شایسته است که یکی از بهترین شهرهای اروپایی برای مجردها باشد. رویدادهای دوستیابی با سرعت منظم و جمعیت کمی جوان تر نیز موقعیت 20 برتر آن را توضیح می دهند.

لوون (46) و دومین شهر بلژیک آنتورپ (49) به پایتخت در 50 شهر برتر پیوستند. تحقیقات نشان داد که شهرهای دانشجویی مملو از جوانانی است که به دنبال عشق می‌گردند و همین امر به استفاده زیاد از اپلیکیشن دوست‌یابی در کشور کمک می‌کند. شهرهای پرهیاهوی شبانه و رویدادهای مجرد نیز آن را در رتبه بندی بالا برد.

عکس: © Visitbrussels/Jean-Paul Rémy

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *