بهترین روش‌ها برای تشخیص پیام‌های تبلیغاتی اینفلوئنسرها

دیدن اینفلوئنسرها که محصولات را به صورت آنلاین تبلیغ می کنند، امری عادی شده است. و به دلایل خوب، آنها توسط هزاران نفر در شبکه های اجتماعی دنبال می شوند و تبلیغ کنندگان به خوبی از این موضوع آگاه هستند. با این حال، برخی از کاربران اینترنت همیشه نمی‌دانند که اینها پیام‌های تبلیغاتی هستند و تولیدکنندگان محتوا در ازای آن سود دریافت می‌کنند. در واقع، این اتفاق می افتد که تأثیرگذاران به وضوح اهداف خود را توضیح نمی دهند و باعث می شوند که این تبلیغات برای نظرات شخصی یا پیام های پیش پا افتاده خود منتقل شوند.

برای حل این مشکل، FPS Economy شیوه‌های خوبی برای یادگیری چشم‌داشتن و مشاهده آگهی‌ها ترسیم کرده است. بنابراین، خوب است بدانید که به محض اینکه تأثیرگذاران یک محصول، یک خدمات یا یک برند را برجسته می‌کنند، پیامی تبلیغاتی می‌شود و در ازای آن مزیتی دریافت می‌کنند. مانند محصول رایگان، تخفیف، نوعی غرامت، هدیه یا حتی درصدی از فروش. اغلب در این موارد، اینفلوئنسرها حتی کدهای تبلیغاتی را با مشترکین خود به اشتراک می گذارند، نشانه ای که فریب نمی دهد.

با این حال، عدم اشاره به اینکه پیام تبلیغاتی است، قانونی نیست. اینفلوئنسرها موظفند به وضوح نشان دهند که این یک تبلیغ است، حتی اگر مربوط به یک نام تجاری یا محصول شخصی باشد که آنها به آن مرتبط هستند. برای انجام این کار، متخصصان شبکه های اجتماعی می توانند از یک برچسب، هشتگ یا حتی اگر ویدیویی است، به صورت شفاهی بیان کنند. FPS Economy توضیح می دهد: “پیام باید واقعیت را منعکس کند و نمی تواند انتظارات نادرست ایجاد کند یا مصرف کننده را گمراه کند.”

بد نیست بدانید که در زمینه پیام های تبلیغاتی با هدف کودکان، قوانین سختگیرانه تر است. در واقع تشویق مستقیم کودکان به خرید محصول ممنوع است. بنابراین فرمولاسیون “اکنون بخرید”، “به فروشگاه عجله کنید…” ممنوع است.

FPS Economy برای جمع‌بندی فهرست اقدامات خوب خود توضیح می‌دهد که در صورتی که یک تأثیرگذار به وضوح نشان دهد که یکی از پیام‌هایش یک تبلیغ است، می‌توان آن را به بازرسی اقتصادی گزارش داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *