جنسیت: چگونه پرینه خود را به درستی تمرین دهید تا ارگاسم خود را تقویت کنید

یک درس کوچک در آناتومی. پرینه مجموعه ای از عضلات است که در قلب لگن کوچک قرار گرفته اند. این مجرای ادرار، مقعد را احاطه کرده و در زنان به واژن متصل است. مردان نیز دارای یکی از پروستات هستند که در نهایت کمتر شناخته شده است. به آن کف لگن نیز می گویند و در واقع بسیار مفید است زیرا قفل کردن احشاء و همچنین مایعات داخل آن ضروری است ورونیک درودره، مربی باتجربه ورزشی توضیح می دهد.

اگر پرینه زنانه بیشتر شناخته شده است به این دلیل است که در هنگام زایمان مورد آزمایش قرار می گیرد. بدون توانبخشی پس از زایمان، نرم می شود و دیگر نقش “کف” خود را بازی نمی کند: خیلی سخت می خندیم، سرفه می کنیم، خیلی طولانی می پریم و اکنون جریان کوچکی از ادرار بیرون می آید. اگر شکم احمقانه و شیطون انجام دهید هم همینطور است جز اینکه همه چیز را پایین بیاورید هیچ تاثیری ندارند! ، به مربی هشدار داد. و همچنین تمرین ورزش هایی که در آن فرد زیاد می پرد یا جایی که می ایستد و دوباره ناگهان شروع می کند مانند اسب سواری یا هاکی. بنابراین این پرینه باید تقویت شود و برای این، باید هم برای مرد و هم برای زن شناخته شود!

یک تمرین ساده برای “احساس” آن: همه چیز را طوری فشار می دهیم که گویی ادرار را متوقف کرده ایم. اگر احساس می کنید به خوبی منقبض می شود، به محض اینکه به آن فکر کردید به تمرین آن ادامه دهید! و از نظر شکم، کم فشارهایی که عضله عرضی را درگیر می کنند را توصیه می کنم. این عضله راست روده را احاطه کرده و نگه می دارد، ماهیچه معروفی که همه چیز را به سمت خروجی ها (مقعد، واژن، مجرای ادراری) هل می دهد.)

زن و مرد، دعوا یکسان! زیرا نه تنها تون بازیابی شده دیگر باعث ترس از بی اختیاری یا حتی نزول اعضای بدن نمی شود، اما علاوه بر این، پرینه ورزیده و شاداب باعث افزایش لذت جنسی می شودمن، با لبخند بحث می کند ورونیک درودره. پرینه در واقع در طول رابطه جنسی و به ویژه در زمان ارگاسم در مراحل مختلف آن درگیر است. در مرحله قبل از ارگاسم، باید آن را بسیج کرد، سپس آرامش آن است که اجازه می دهد ارگاسم به شکل اسپاسم در زنان ظاهر شود. دانستن اینکه چگونه واقعاً آرام شوید، تضمینی برای یک ارگاسم با کیفیت است اریک بوترانت، سکس شناس توضیح می دهد. هنوز هم لازم است قبل از استراحت، نحوه انقباض را بدانید! پرینه که بیش از حد “نرم” است همه احساسات را در مردان و زنان کاهش می دهد، سرمربی بلژیکی ادامه می دهد. در مردان، پرینه عضلانی به حفظ نعوظ بیشتر قبل از انزال، برای لذت عمیق‌تر کمک می‌کند.» به خصوص که از هر پنج مرد، یک مرد در طول زندگی‌اش تحت تأثیر انزال زودرس قرار می‌گیرد… داردبنابراین پیشگیری بهتر از درمان است: ما در جوانی شروع می کنیم تا به آن علاقه مند شویم، از جعبه توانبخشی پس از زایمان برای زنان عبور می کنیم و سپس، وقتی به آن فکر می کنیم، پرینه خود را درگیر می کنیم، چه مرد باشیم و چه زن. Véronique Deruddere نتیجه گیری می کند. بین شکم کم فشار و توپ گیشا، نیروانا…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *