سورپرایز در Place De Brouckère: تیم Café Métropole تجارت را در دست می گیرد، تأسیسات باز است

سورپرایز، محل De Brouckère، کافه Métropole دوباره درهای خود را باز کرده است. یک هفته است که تراس باز بوده و بسیاری از مشتریان سابق با دویدن برگشته اند. همه چیز آنجاست، صندلی‌های حصیری، میزها، انگار هرگز تغییر نکرده‌اند… به جز شاید در بشقاب، کروکت‌ها عوض شده‌اند، “ما با تولیدکنندگان کوچک کار می کنیم” با افتخار به گارسونی که ظرف ها را رد می کند، اعتماد می کند. پشت اجاق ها هم سرآشپز تازه کار است. در غیر این صورت، به لطف پیشخدمت سابق و کارمندان سابق که تجارت را در دست گرفتند، همه چیز به حالت عادی بازگشت.

با این حال، رستوران هنوز در حال حاضر ارتباط برقرار نکرده است، زمان انجام “راه اندازی نرم”، تا مطمئن شود همه چیز کار می کند. به عنوان یادآوری، مؤسسه درهای خود را در پایان فوریه بسته بود. “ما یک اجاره نامه نامطمئن حداکثر یک ساله داشتیم که سه بار آن را تمدید کردیم.” مالک سابق توضیح داد که گفت از آنجایی که مرکز فوق به محیطی دشوار برای تجارت تبدیل شده بود، خیالش راحت شد. “ما به دلایل مالی بازگشایی نمی کنیم، ما این کار را به دلیل عشق به موسسه و مشتریان خود انجام می دهیم.”، سرور بسیار خوشحال است که لباس کلاسیک تاسیس را پیدا کرده است. با وجود این، او خاطرنشان می کند که وضعیت بهبود نیافته است. “من ده ها تهدید به مرگ دریافت کردم، فقط برای روز افتتاحیه، توسط افرادی که برای گدایی می آیند یا الکلی ها”. پس از تیراندازی، یکشنبه گذشته، در محل د بروکر، پلیس از طریق توافق شفاهی قول حضور مداوم در محل را داده بود، “اما از آن زمان آنها را ندیده ایم”.

Métropole چالش خاصی برای انجام خواهد داشت… مطمئناً یافتن همه مشتریانش از همه تیمش آسان تر خواهد بود. اگر مدیر جدید بخشی از تیپ قدیمی را بازسازی کرده و با خون تازه تری با آن ازدواج کرده است، کلان شهر، مانند بخش خوبی از بخش هورکا، با کمبود نیروی انسانی مواجه است. در حال حاضر، تنها ده ها کارمند این رستوران نمادین را اداره می کنند. دو برابر آن طول می کشد. اشتهای خوب در عین حال!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *