شهردار آنتورپ دستور تعطیلی سه کسب و کار مرتبط با انفجار و تیراندازی را صادر کرد

سه کسب و کار تحت تاثیر تصمیم شهردار دی وور عبارتند از: Poke Bowl Place، Ben Cars و Stacks Pancakes. دفتر آقای دی وور در بیانیه‌ای گفت: «در هفته‌های اخیر حوادث متعددی در این سه کسب‌وکار رخ داده است». دو هفته پیش، انفجاری در Stacks Pancakes در Volkstraat در جنوب آنتورپ رخ داد. دو تا از سه کسب و کاری که تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفته اند متعلق به خانواده ای از منطقه Borgerhout آنتورپ هستند که برخی از اعضای آن از فروشندگان مواد مخدر شناخته می شوند.

هر سه کسب و کار حداقل تا 15 سپتامبر تعطیل خواهند بود. این سه کسب‌وکار به مدت یک ماه پلمپ خواهند شد و باید تمام علائم خارجی را حذف کنند. این مربوط به تابلوهای بیرونی کسب‌وکار است. وب‌سایت‌ها، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی و همه ارجاع‌های آنلاین به آدرس‌ها و ساعات کارشان باید از سایت حذف شوند. اینترنت».

با کاهش دید آنها، شهردار آنتورپ امیدوار است که ایمنی مالکان آنها و کسانی که در نزدیکی این سه کسب و کار زندگی یا کار می کنند را بهبود بخشد.

دفتر آقای دی وور به VRT News گفت: “محل اقامت دانشجویی برای 10 دانشجو در نزدیکی Stacks وجود دارد. با انجام این کار می توانیم تهدید را کاهش دهیم.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *