فیلم بلژیکی Close نامزد اسکار در بخش بهترین فیلم بین‌المللی شد

فیلم برنده جایزه لوکاس دونت کارگردان فلاندری نزدیک شبکه خبری ABC اعلام کرد که نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش بهترین فیلم بلند بین المللی شده است.

اگر نزدیک دونت که در جوایز 12 مارس رقابت چهار رقیب خود را می بیند، می تواند اولین کارگردان بلژیکی باشد که برای یک فیلم بلند اسکار را دریافت می کند.

فیلم هایی که با آن ها رقابت می کند آرژانتین، 1985 (آرژانتین) همه ساکت در جبهه غرب (آلمان) دختر ساکت (ایرلند) و EO (لهستان).

یک درام احساسی درباره از هم پاشیدگی یک دوستی شدید بین دو پسر نوجوان، که از زندگی خود کارگردان گنت الهام گرفته شده است. نقش های اصلی فیلم توسط ادن دامبرین و گوستاو دی وائله در کنار امیلی دکوئن و لئا دراکر تفسیر شده است.

نزدیک دومین ورود کارگردان گنت برای جوایز معتبر پس از ارائه اولین فیلمش است. دختر در سال 2019

نتیجه در لس آنجلس هر چه باشد، این نامزدی تقویتی برای حرفه بین المللی دونت است. آخرین اثر او قبلاً چندین جایزه ستاره دریافت کرده است. از زمان نمایش جهانی آن در جشنواره کن در سال گذشته، جایی که جایزه بزرگ را در میان استقبال پرشور خود از آن خود کرد. نزدیک نامزد جوایز فیلم اروپا و گلدن گلوب و همچنین جوایز معتبر اسکار شد.

به گزارش VRT، وزیر فرهنگ فلاندری، جان جامبون، گفت: «پس از یک سال فوق العاده موفق برای فیلم فلاندری، این واقعاً میخ روی کیک است. “همه ما انگشتان خود را روی هم نگه می داریم نزدیک در 12 مارس».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *