ممنوعیت دائمی سیگار کشیدن و روشن کردن آتش در جنگل‌های فلاندری و ذخایر طبیعی

تداوم خشکسالی خطر آتش سوزی جنگل ها و گرما را افزایش داده است. در حال حاضر سطح خطر آتش‌سوزی Code Amber (یک پله بالاتر از Code Yellow) در تمام 5 استان فلاندری وجود دارد. این بدان معنی است که از جمله موارد دیگر، استعمال دخانیات و روشن کردن آتش در همه جنگل‌ها و مناطق طبیعی در دسترس عموم ممنوع است. خانم دمیر پیش نویس فرمانی را تنظیم کرده است که این ممنوعیت را دائمی می کند.

او به خبرنگاران گفت که “این در طول سال اعمال می شود و اجرای آن را آسان تر می کند.” آتش سوزی در کمپ و آتش سوزی برای پخت و پز در مناطق تعیین شده و مناطقی که کمپینگ مجاز است مجاز خواهد بود، مشروط بر اینکه سطح خطر آتش سوزی در کد زرد یا کد زرد نباشد. در بالا.

اولاً، در چند سال گذشته ما دیدیم که خشکسالی چه تاثیری می تواند داشته باشد. خطر آتش سوزی و آتش سوزی واقعی تأثیر منفی داشته است و با توجه به تغییرات آب و هوایی این در آینده تفاوتی نخواهد داشت. ثانیاً، انتهای سیگار در همه جا در مناطق زیبایی طبیعی ما پراکنده شده است با تمام عواقبی که این امر به همراه دارد. در حال حاضر طبیعت کمی در فلاندر وجود دارد، بنابراین ما باید تمام تلاش خود را برای محافظت از آنچه در آنجا وجود دارد به بهترین نحو انجام دهیم.» خانم دمیر گفت.

با توجه به موج گرمای پیش‌بینی‌شده هفته آینده، خانم دمیر همچنین درخواست آژانس طبیعت و جنگل‌ها را برای مراقبت در مناطق جنگلی و زیبایی‌های طبیعی تکرار کرد. به خصوص مهم است که زباله ها را در اطراف خود رها نکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *