نویسنده تریلر آمریکایی ماجرای سرقت قضات عادل را به تصویر می کشد

آثار استیو بری اغلب با آثار نویسندگان مشهوری مانند دن براون از شهرت کد داوینچی مقایسه می شود. آخرین فیلم هیجان انگیز او اکنون به هلندی ترجمه شده است.

کریستین ون استرتگم از ناشران De Fontein می گوید: «کتاب های او در سراسر جهان پرفروش هستند. او 25 میلیون کتاب در 52 کشور فروخته است.

بری به تاریخ و موضوعات مرتبط با مکان های سراسر جهان علاقه مند است. او برای آخرین کتاب خود از گنت و محراب گنت بازدید کرد. کریستین می‌گوید: «او برای هر کتاب تحقیقات کاملاً کاملی انجام می‌دهد و با بیش از 300 منبع مشورت می‌کند».

این تریلر به کلیسای جامع سنت باوو، گرونتن مارکت و کانال های گنت اشاره می کند. خردل Tierenteyn نیز نگاهی به آن می گیرد. ناشر می گوید: «این کتاب تبلیغ بزرگی برای شهر است. مطمئناً در تابستان امسال بازدیدکنندگان زیادی را جذب خواهد کرد.

انتظار نداشته باشید که بدانید «قضات عادل» واقعاً به کجا ختم شد. این کتاب داستانی را روایت می‌کند، اما تخیلی است، اگرچه در مورد حقایق تاریخی دقت 90 درصد وجود دارد.

در کتاب محقق نیک لی به گنت سفر می کند تا از یک مرمت کننده زن دیدن کند. تابلویی که زن در حال بازسازی است به سرقت رفته است.
سپس داستان از گنت به کارکاسون در فرانسه نقل مکان می کند. راهبه‌های صومعه سنت مایکل که به هنرهای رزمی تسلط دارند، از آنجا بازدید می‌کنند. برای جزئیات بیشتر باید کتاب را بخوانید.

خوشبختانه، استیو بری همچنین یادداشت توضیحی ویژه ای را در اختیار خوانندگان خود قرار می دهد که بیان می کند چه چیزی واقعیت تاریخی است و چه چیزی نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *