والروس و گوساله‌اش هنگام زایمان در پارک حیوانات پائیری دایزا می‌میرند

کالبد شکافی نشان داد که جنین گوساله به اشتباه در رحم مادر قرار گرفته است. این وضعیت در نزد پزشکان به نام دیستوشی جنینی شناخته می شود. دکتر بوتس ادامه داد که «وضعیت نوزاد نه پتروشکا و نه نوزادی که حدود 50 کیلوگرم وزن داشت، هیچ شانسی نداشت. چه در طبیعت و چه تحت نظارت انسان، دیستوشی جنین در این گونه به معنای عدم شانس زنده ماندن است.

پائیری دایزا می‌گوید که علیرغم پیشرفت‌های دامپزشکی، محدود کردن خطر وقوع این نوع مرگ و میر غیرممکن است. اول از همه، پستانداران بزرگ به گونه ای ساخته می شوند که دامپزشک نتواند به رحم برسد تا به نوزاد برسد و آن را بچرخاند. …) به دلیل وزن مادر و نوزاد در هنگام تولد بسیار خطرناک است.

پتروشکا از آکواریوم شهر والنسیا اسپانیا به پائیری دایزا آمده بود. Pairi Daiza و باغ وحش و آکواریوم استوایی در هامبورگ (آلمان) در یک پروژه حفاظت از ماهی دریایی با یکدیگر همکاری می کنند. اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) ماهی های دریایی را به عنوان “آسیب پذیر” طبقه بندی می کند.

جسد پتروشکا و گوساله او برای اهداف تحقیقاتی به دانشکده دامپزشکی دانشگاه گنت منتقل خواهند شد. اسکلت آنها به موزه داده می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *