پرونده Raquel Garrido-Alexis Corbière: Le Point عذرخواهی می کند و مقاله خود را پس می گیرد، “خطاهایی انجام شده است”

الکسیس کوربییر و راکل گاریدو که توسط هفته نامه لو پوینت به استخدام یک خانم نظافتچی بدون مدرک متهم شده بودند، تمام اظهارات روزنامه نگاری را که آنها را درگیر کرده بود، تکذیب کردند.

این زوج نماینده مجلس در بیانیه‌ای رسمی گفتند که این یک «رانبوهی از دروغ». “عزیز زموری روزنامه نگار که چندین بار به اتهام افترا محکوم شده است، ما را به حقایق زیر متهم می کند که همه دروغ است. این دروغ است. این فرد کوچکترین فرزند ما را پیاده می کند. این دروغ است. ما در پاریس اقامت خواهیم داشت. این دروغ است. فرزندان ما در پاریس تحصیل می کردند. این دروغ است. ما به این شخص قول می دادیم. این دروغ است. ما با این شخص ایمیل و پیامک تبادل می کردیم. این دروغ است.” ، در بیانیه مطبوعاتی اصرار دارد.

در پی واکنش شدید نمایندگان، بدیهی است که سؤالات تکمیلی در طرح پیش‌نویس مطرح شد نقطه و مدیر هفته نامه، اتین گرنل، از نمایندگان عذرخواهی کرد. اتین گرنل می‌گوید: «بررسی‌های اضافی که انجام دادیم به ما نشان داد که اشتباهات و احتیاط‌ها رعایت شده است».

برکناری فوری عزیز زموری

این زوج قبلا به عذرخواهی کارگردان واکنش نشان داده اند. “من خواستار برکناری فوری عزیز زموری هستم. به همین جا بسنده نمی کنم. نمی بخشم که او به فرزندان ما حمله کرده است. خانواده من بیش از حد متحمل شده اند. خسارات وارده غیر قابل پاک شدن است. از شهروندان و خبرنگارانی که در از بین بردن این تهمت کمک کردند تشکر می کنم. این معاون در توییتر خاطرنشان کرد.

الکسیس کوربییر همچنین خواهان اعمال تحریم ها است. معاون LFI ادعا می کند: “این نمی تواند در همین جا متوقف شود. کل حرفه به این موضوع مربوط می شود. این افتخار حرفه ای است که در خطر است و اعتمادی که شهروندان به مطبوعات می دهند. باید تحریم ها اعمال شود.”

ژان لوک ملانشون، رهبر فرانسه اینسومیز نیز از نمایندگان دفاع کرد و با رسانه ها برخورد کرد. کاندیدای سابق ریاست جمهوری خاطرنشان می کند: “تهمت زنان کوربییر و گاریدو به دروغ خود اعتراف می کنند. خوب است که از شیب خود و دلایل استفاده از چنین مخبرینی تعجب کنند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *