کوامه: هدف ما قهرمانی است

Lوقتی رنج می بری پیروزی زیباتر می شود.” در اینجا توضیحی است که کریستین کوامه برای توجیه جشن بعد از بازی که بازیکن ساحل عاج یکی از بازیگران اصلی آن بود، ارائه کرده است. “شش ماه پیش ممکن بود برنده نمی شدیم. ما این را می دانیم و یاد گرفته ایم که با هم رنج ببریم.”

این گروه در مقابل هواداران بروکسل که در ورزشگاه کورتریک جمع شده بودند، حضور خود در “فینال 4” فوتبال بلژیک را جشن گرفتند. لیساندرو ماگالان با تکان دادن پرچم بنفش به میدان دوید. حتی وینسنت کمپانی هم از نقش خود کنار رفت. او همیشه یک پیروزی را جشن می گیرد، حتی اگر این پیروزی چندان قابل مشاهده نباشد. اما من هرگز او را در زمین با خود ندیده بودم.”

آیا این جشن به این موضوع هم مرتبط است که در ابتدای مسابقه تنش داشتید؟

“نه، استرس نداشتیم، اما می‌خواستیم آنقدر خوب کار کنیم که بلافاصله وارد بازی نشدیم. سپس این گل را با یک پنالتی که به دنبال از دست دادن توپ از طرف من رخ داد، زدیم. پنج دقیقه بعد توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و توانستیم با تساوی به رختکن برگردیم و به عنوان تیمی متفاوت به زمین بازگردیم.”

آیا این صلاحیت را به عنوان یک آرامش یا یک موفقیت تجربه می کنید؟

“چهار نفر برتر همیشه جاه طلب بوده اند. زمانی که من وارد شدم و با باشگاه صحبت کردم، رهبران و مربی به من گفتند که آنها به دنبال پلی آف 1 هستند. اما مهمتر از همه باید به فکر استراحت باشیم و جشن نگیریم زیرا فینال دیگری داریم. در یک هفته.”

و در بهترین زمان به حالت خوب میرسی…

“می توان دید که ما خوب هستیم. ما موفق می شویم همدیگر را پیدا کنیم. مانند پاس گلی که زیرکزی به من می دهد یا روی پاس به انوار (آیت الحاج). کار شروع به نتیجه دادن می کند.”

آرزوهای شما برای آینده چیست؟

ما چیزی برای از دست دادن نداریم. ما مقابل همه بازی می کنیم. آنها تیم های خوبی هستند، اما ما هم همینطور هستیم و می خواهیم توانایی های خود را نشان دهیم. اگر در جمع 4 تیم برتر باشیم، هدفمان بالای جدول است. هدف ما قهرمان شدن خواهد بود.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *