این هفته چه خبر است: 5 تا 11 اوت

برای آخر هفته پاپ تابستانی، کاروان های رنگارنگ در محله هارن برای برنامه ای مملو از فعالیت های فرهنگی، ورزشی و هنری رایگان راه اندازی شدند. دهکده پاپ آپ سرگرمی های تعاملی را – در ارتباط با ابتکارات محلی – برای همه سنین، از جمله ورزش های چندگانه و یک کیکر غول پیکر ارائه می دهد. تا زمان 7 آگوست، خیابان کورتنباخ (هارن)

کمدی بورلسک و برانداز را کشف کنید Musée Haut, Musée bas توسط ژان میشل ریبس در اجراهای بروکسل Tournée au Châteaux توسط Theatre Royal des Galéries. تور تئاتر تابستانی در قلعه ها و دیگر بناهای تاریخی در والونیا و همچنین در این دو تاریخ در پایتخت برگزار می شود. 7 اوت، Château du Karreveld (Ave Jean de la Hoese 3, Molenbeek); 11 اوت در Wolubilis (Ave Paul Hymans 251, Woluwe-Saint-Lamberتی)

Perpetuum Mobile

در Perpetuum Mobile، یک جشنواره بین‌المللی رقص که شامل اجراها، نمایشگاه‌ها و نمایش فیلم و همچنین کارگاه‌های آموزشی می‌شود، شیار خود را تکان دهید. در حالی که کلاس‌های کارشناسی ارشد برای افرادی که آماتور یا رقصنده حرفه‌ای هستند وجود دارد، هر کسی می‌تواند در چندین کلاس دیگر شرکت کند: «تکنیک‌های روان تنی» و «کارگاه‌های آخر هفته» را در برنامه نگه دارید. یا فقط به جلسه جم یا جشن پایانی شب بیایید و آن را بال کنید. 12-28 اوت، سی‌سی بروگل، خیابان رنارد 1F

(ج) موزه هنرهای زیبا بلژیک

از گرما در اتاق‌های خوش آب و هوای موزه هنرهای زیبا فرار کنید. تورهایی در این ماه برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد. بازدیدکنندگان فردی به تور فرانسوی نمایشگاه کریستین دوترمونت و بحث در مورد نقاشی معروف “مرگ مارات” خوش آمدید (جزئیات تصویر)، یا به ABCs of Painting، یک تور با راهنما به زبان هلندی از تکنیک های به کار رفته توسط نقاشان چیره دست. تورهای خانوادگی نیز به زبان هلندی یا فرانسوی است. 6 تا 24 اوت، خیابان د لا ریجنس 3

خارج از بروکسل

نمایشگاه هنر Knokke

دنیای هنر در تابستان به سواحل بلژیک با نمایشگاه هنر Knokke یکی از برجسته‌ترین رویدادهای تقویم فصلی است. نمایشگاه هنر و طراحی مدرن و معاصر یک رویداد مستقل است که بر نمایشگاه های با کیفیت متمرکز است. این بر چهار دنیای مختلف متمرکز است که به بازدیدکنندگان دریچه ای بین المللی از صحنه فعلی ارائه می دهد. همچنین نمایش های انفرادی، ادای احترام به ماگریت و سالن فلاندری پر از اشیاء منحصر به فرد وجود دارد (تصویر: تورنادو III اثر رونالد وسترهویس با حسن نیت از گالری Ysebaert). 6-15 اوت، گراند کازینو Knokkeزیدیک-آلبرتستراند 509

TDS_2020_Annevoie_images_01

با غروب خورشید در یک غروب گرم دیگر، از نمایش نقشه ویدئویی که با قصر Annevoie به عنوان پس‌زمینه افسانه‌ای آشکار می‌شود، شگفت‌زده شوید. همانطور که از نامش پیداست، L’Homme à la source یک منظره صوتی و نوری 40 دقیقه ای است که از باغ های آبی معروف املاک برای الهام گرفتن استفاده می کند. باغ‌های قرن هجدهمی که در کناره‌های رودخانه میوز واقع شده‌اند، سبک‌های انگلیسی و ایتالیایی را با آب‌نماهای متنوع، از جمله آبشارها و فواره‌ها ترکیب می‌کنند. 6-28 اوت، 22.00 (درها 19.00 باز می شوند)، خیابان د Jardins، 37 Annevoie، (استان نامور)

سینمای روباز (ج) با احترام Zomerfilms

برای یافتن یک نمایش فیلم در فضای باز در تابستان امسال لازم نیست راه زیادی بروید، با مرکز فرهنگی Wolubilis در بروکسل که در باغ خود فیلم‌ها را نمایش می‌دهد، Zomerfilms به نقاطی در سراسر لوون و دامنه Kiewit در هاسلت و برابانت والون می‌رود. مرکز فرهنگی با اجرای سینما در میادین، باغ ها و حیاط قلعه در سراسر استان. همه این مجموعه ها رایگان هستند، همانطور که اکثر نمایش های فضای باز در بلژیک رایگان هستند. تا اواسط سپتامبر، در سراسر بلژیک

ریویرنهوف (ج) دنی سگال

آمفی تئاتر در OLT Rivierenhof در آنتورپ مکانی فوق‌العاده برای تماشای کنسرت تابستانی است. در میان پارک استانی زیبای Rivierenhof، راک، پاپ، رگی و موارد دیگر را خواهید یافت. در این ماه تای سگال و گروه آزادی (تصویر شده استدز مونا و آرسنال. کنسرت های جمعه شب رایگان است. تا 11 شهریور Turnhoutsebaan 246, Deurne (آنتورپ)

cosplay-1ff9363b

طرفداران مانگا و بازی های ویدیویی ژاپنی می توانند لباس ابرقهرمان مورد علاقه خود را بپوشند و به لطف یک روز ویژه Cosplay (رزرو آنلاین لازم است) وارد نمایشگاه بسیار محبوب I Love Japan شوند. نمایش در ایستگاه قطار Guillemins جنبه‌های متعددی از زندگی ژاپنی، از فرهنگ تا تاریخ و غذای آن (تا 30 سپتامبر) را نشان می‌دهد. 12 آگوست، ایستگاه قطار Guillemins (ارباب)

dranouter_ccourtesy_portland

Dranouter یک فستیوال عامیانه برای بقیه ماست، که از میان و از میان آن انحرافات صخره ای و خشخاش وجود دارد. با دو نفر بلژیکی پورتلند از آرامش بگذرید (تصویر شده است) برای هیجان با گروه برنج آلمانی Querbeat، بررسی Americana و roots در این بین. 5-7 اوت، Dranouter (فلاندر غربی)

جاز گووی

نوازندگان درخشان با راه راه های مختلف برای یک آخر هفته خنک در روستایی Ferme Madelonne برای جشنواره Gouvy Jazz & Blues گرد هم می آیند. این جشنواره که در نزدیکی مرز لوکزامبورگ واقع شده است، شنبه میزبان نوازندگان جاز بلژیکی و بین‌المللی، یکشنبه‌های بلوز و راک است. نسخه 42 – تحت عنوان Gouvy is groovy – شامل سه نفر Sly Johnson و Quartet ‘Border’ Antonio Farao است. طبق معمول، این سایت کمپینگ و پارکینگ رایگان، به‌علاوه آبجو و غذای تخصصی محلی ارائه می‌دهد. 5-7 اوت، گووی (استان لوکزامبورگ)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *