باغ وحش آنتورپ زن با “رابطه ناسالم” با شامپانزه را ممنوع کرد

ادی 53 ساله همچنان مجاز به بازدید از باغ وحش بود، اما بازدید هفتگی او از شامپانزه 38 ساله محدود شد. تنها کاری که او می توانست انجام دهد این بود که برای مدت کوتاهی بدون تماس چشمی از آنجا رد شد.

آدی ویران شده بود. او به تلویزیون منطقه ای گفت: “حیوان مرا دوست دارد و من او را دوست دارم. این تمام چیزی است که در زندگی دارم. چرا این را از من می گیرند؟»

باغ وحش تهدید کرد که در صورت عدم رعایت محدودیت ها، آدی را به طور کامل ممنوع خواهد کرد. با وجود هشدارهای متعدد، آدی به دیدار شامپانزه محبوبش ادامه داد.

باغ وحش می گوید: “ما بارها از زن خواستیم که دور بماند.” ما اکنون به او نامه نوشتیم و به او گفتیم که بلیط فصلش تمدید نخواهد شد و اجازه ورود به باغ وحش آنتورپ را نخواهد داشت.

باغ وحش به نفع رفاه عمومی شامپانزه تصمیم می گیرد. رابطه ادی با چیتا باعث ایجاد اصطکاک در گروه شد.

باغ وحش آنتورپ به پویایی میمون ها اشاره می کند. گروه‌هایی از میمون‌ها دارای پویایی گروهی هستند که تقریباً مشابه انسان‌ها است. گروه هایی از میمون ها نیز سلسله مراتب خود را دارند. یکی از اعضای گروهی که بیشتر یا بیش از حد با انسان ها تماس دارد، از دیگر شامپانزه ها بی احترامی می کند. باغ وحش نگران بود که آدی بتواند پویایی گروه شکننده شامپانزه‌های تحت مراقبت خود را از بین ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *