بلژیکی با ویدیوی عمیق جعلی به فینال “America’s Got Talent” راه پیدا کرد – و در فینال به دنبال موارد بیشتری است.

اومه با شرکت متافیزیک خود شرکت می کند. او هیئت داوران و تماشاگران را با یک عمل دیپ فیک تحت تاثیر قرار داد که در آن اعضای مرد هیئت داوران نمایش، قطعه اپرا “نسون دورما” را از طریق هوش مصنوعی به ارمغان می آورند.

کریس اومه و تیمش روز سه شنبه در یک برنامه زنده در تلویزیون آمریکا در مرحله نیمه نهایی اجرا کردند. سایمون کاول، عضو هیئت داوران، عمیقاً تحت تأثیر قرار گرفت و گفت که این “بهترین بازی تا به حال” در این برنامه بود. دیشب مردم آمریکا می توانستند رای دهند و بلژیکی را به فینال هدایت کردند.

در یک ویدیوی دیپ‌فیک، هوش مصنوعی به سازندگان اجازه می‌دهد چهره دیگری به مردم بدهند. به این ترتیب، آنها می توانند به نظر برسد که افراد دیگر آواز می خوانند یا کارهای خاصی انجام می دهند. Umé و تیمش به صورت زنده روی صحنه اجرا کردند که آن را خاص تر کرد. آنها سه عضو مرد هیئت منصفه را تحت تأثیر قرار دادند – و همچنین سایر اعضای هیئت منصفه.

«متافیزیک» دو هفته فرصت دارد تا یک اثر جدید را بسازد. اومه که اهل استان لیمبورگ در بخش‌های شرقی فلاندر است، می‌گوید: “ما کاری را انجام خواهیم داد که قبلا هرگز انجام نشده است. ما یک هنرمند افسانه‌ای را در اجرای بی‌سابقه‌ای روی صحنه خواهیم آورد.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *