تشنه؟ بروکسل در حال گسترش شبکه آبخوری های خود است

آلن مارون، وزیر محیط زیست بروکسل، می گوید که هفت فواره آب آشامیدنی جدید به موقع در پارک های بروکسل در تابستان نصب خواهد شد.

اینها علاوه بر 35 فواره موجود در سراسر شهر هستند که در نوامبر 2021 برای نگهداری زمستانی و تمیز کردن سبک در پاییز از خدمت خارج شدند. مارون در یک اطلاعیه مطبوعاتی توضیح می دهد که آنها در 15 آوریل بازگشایی خواهند شد.

«دسترسی به آب آشامیدنی در یک شهر ضروری است. با اجازه دادن به همه برای نوشیدن رایگان و شاداب کردن خود، سلامتی را بهبود می‌بخشیم و از ورزش و زمان صرف شده در فضای عمومی به تنهایی یا با خانواده حمایت می‌کنیم.»

من مفتخرم که این شبکه آب خوری منطقه ما را خوشایندتر و در برابر امواج گرمای احتمالی مقاوم تر می کند.

مارون اخیراً بودجه ای 100000 یورویی را برای نصب و نگهداری هفت فواره آب آشامیدنی جدید در فضاهای سبز منطقه ای به عنوان بخشی از سیاست آب منطقه بروکسل در اختیار محیط زیست بروکسل قرار داده است.

آبنماهای جدید برای باغ ها و پارک های شهر

فواره های جدید در باغ استعماری در لاکن (عملیاتی و متصل از 2 مارس)، در باغ سوبیسکی در لاکن (متصل شده در 17 مارس اما هنوز عملیاتی نشده)، در فوگلزانگ در اندرلخت، در پارک دودن در جنگل قرار خواهند گرفت. ، در پارک Porte de Hal در بروکسل و در Promenade de la Woluwe در Woluwe Saint Lambert که دو فواره در آن نصب خواهد شد.

الکه وان دن برانت، وزیر تحرک و کارهای عمومی گفت: «آب نقش اساسی در منطقه ما دارد، به عنوان یک تنظیم کننده آب و هوا، به عنوان مکانی برای پیاده روی و شارژ باتری ها، به عنوان یک منطقه تفریحی.

“ترویج آب از طریق فواره های زیبایی شناختی و تفریحی به معنای ایجاد مکان های دلپذیری است که در آن همه نسل ها می توانند ملاقات کنند. راه اندازی یک شبکه آب آشامیدنی رایگان و قابل دسترس به معنای بهبود سلامت همه ساکنان بروکسل، به ویژه آسیب پذیرترین افراد است.

علاوه بر فواره‌های آبخوری که برای نگهداری منظم فصلی بسته می‌شوند، چهار فواره تزئینی وجود دارد که در طول سال فعال می‌مانند: فواره Pol Bury در بلوار آلبرت دوم، «کابوسی» در سیمونیس، آبنمای تاریخی در دوربرگردان مونتگومری و یکی در Place Stéphanie.

کامیل تیری، سخنگوی بروکسل موبیلیتی، به خبرگزاری بلگا گفت: فواره ها به تدریج از بهار به بعد باز می شوند، “معمولاً در ماه آوریل، بسته به آب و هوا”.

در حالی که انتظار می‌رود بیشتر فواره‌ها در روز جمعه بازگشایی شوند، برخی از آنها ممکن است «اگر مشکلات جزئی مشخص شده باشد» بیشتر طول بکشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *