جام جهانی بسکتبال 3×3: 3×3 Lions با پیروزی مقابل اتریش به پایان رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

بلژیکی ها که عصر پنجشنبه در Groenplaats در آنتورپ با نتیجه 21 بر 18 اتریش برنده شدند، در گروه D اول شدند و مستقیماً به مرحله یک چهارم نهایی برنامه ریزی شده برای شنبه راه یافتند. پس از پیروزی برابر اسلوونی (21-16) و مصر (21-12) در روز سه شنبه، بلژیک (FIBA 4) روز پنجشنبه را با برتری 20-18 مقابل ایالات متحده (FIBA 5)، مدافع عنوان قهرمانی، در وقت اضافه شروع کرد. .

در مقابل اتریش (FIBA 13)، نیک سلیس، تیبو وروورت، ماکسیم دیپوید و برایان دی والک باید در 2 دقیقه آخر کار می کردند تا تفاوت را ایجاد کنند. امتیاز 14-15 برای اتریشی ها نشان داد که وروورت با یک شوت از راه دور (16-15) به شیرها برتری داد و سپس با یک ضربه دیگر از پشت قوس (21-18) پیروزی را به ارمغان آورد. وروورت و دی والک بازی را با 7 امتیاز به پایان رساندند.

در یک چهارم، شیرها شنبه از ساعت 17:30 به مصاف برنده دوئل دوم گروه B و سوم در گروه C خواهند رفت.

مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی برای شنبه برنامه ریزی شده است. دیدارهای نیمه نهایی و فینال برنز و طلا روز یکشنبه پیگیری می شود. فینال بانوان ساعت 20:55 و مردان ساعت 21:30 آغاز می شود.

در میان زنان، گربه ها اولین روز خود را در روز چهارشنبه با دو برد در دو مسابقه، مقابل مغولستان (12-8) و مصر (19-6) مشخص کردند. بلژیکی ها در گروه C خود در رده دوم قرار دارند و اکنون تضمین می شود که حداقل در رده سوم، مترادف با مرحله یک هشتم نهایی، به پایان برسند. بنابراین Cats 3×3 فقط یک مسابقه در روز جمعه در ساعت 5:30 بعدازظهر در برابر لهستان (N.3) برگزار می کند که برای مقام اول گروه تعیین کننده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *