خبر خوب برای مبارزه با آبله میمون

تاکنون تنها 3220 واکسن موجود بوده است. تعداد بسیار کمی از مردم بلژیک در نتیجه شانس خود را در فرانسه امتحان کردند. در پاییز، انتظار می رود یک دسته از 30000 واکسن تولید شود، اما تا آن زمان بلژیک مشکل داشت. به نظر می رسد اکنون با در نظر گرفتن آخرین اخبار، این مشکل برطرف شده است.

هلند فقط 1500 واکسن را اهدا نمی کند: بلژیک پس از تحویل واکسن در پاییز آنها را پس می دهد. Vandenbroucke توضیح می دهد که هر دوز را می توان برای چندین بیمار استفاده کرد. این واکسن را می توان درست زیر پوست، به جای عمیق تر در عضله، تزریق کرد. در این روش فقط دوز کمتری لازم است؛ ما در واقع فقط به یک پنجم واکسن نیاز داریم.

موجودی اضافی به این معنی است که خط مشی واکسن به گروه‌های خاصی تعمیم می‌یابد، مانند مردانی که با مردان دیگر رابطه جنسی دارند و در طول سال گذشته از یک بیماری مقاربتی پرستاری کرده‌اند.

واندبروک گفت: “ما واقعاً قادر خواهیم بود کمپین واکسیناسیون خود را تقویت کنیم.” مراکز واکسیناسیون در بروکسل و آنتورپ از 12 سپتامبر افتتاح می شود. در همین حال، به نظر می رسد افزایش تعداد موارد جدید کاهش یافته است، زیرا دیگر به سختی افزایش می یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *