خواب با منظره: Camping 58 در کنار Atomium باز می شود

بروکسل اولین کمپینگ خود را با افتتاح کمپینگ 58، واقع در سایه Atomium در Heysel، به رخ می کشد.

فضای دوستدار محیط زیست و باغ اجتماعی تا 15 اکتبر باز است، مکانی برای اشغال موقت سایتی در خیابان دو گروس تیله که قرار است تخریب و بازسازی شود. این باشگاه که قبلاً «باشگاه لئو پتانک» شناخته می‌شد، نزدیک به ایستگاه‌های مترو هوبا-بروگمان و هیزل است.

کمپینگ 58 همچنین به بازدیدکنندگان و همچنین افراد کمپینگ، فرصت بازی پتانک، والیبال و تنیس روی میز را در کنار سایر فعالیت‌ها، در حالی که از نوشیدنی در فضای باز لذت می‌برد، ارائه می‌دهد.

برای مسافران آهسته، به ویژه دوچرخه‌سواران و کوهنوردان، برای رانندگان، کاروان‌ها یا کمپروان‌ها قابل دسترسی نیست.

کمپینگ 58

این پروژه که در پای جاذبه‌های گردشگری نمادین پایتخت قرار دارد، توسط شهر بروکسل پشتیبانی می‌شود. این پروژه به عنوان یک پروژه پایدار برای بهره برداری از ساختمان 1963 که به سبک نمایشگاه جهانی 1958 ساخته شده بود، انتخاب شد.

در همکاری با Brussels Environment، این سازمان همچنین در نظر دارد در زمستان فعالیت‌های اسکیت سواری داخلی را در زمانی که کمپینگ بسته است، ارائه دهد.

«تبدیل این ساختمان خالی از سکنه به یک پروژه جاه طلبانه، ورزشی و زیست محیطی مایه غرور بزرگی برای شهر بروکسل است. این پروژه به کمبود فضاهای کمپینگ در منطقه بروکسل و همچنین به تقاضا برای فضاهای ورزشی با کیفیت پاسخ می دهد.

کمپینگ 58

پروژه Camping 58 توسط Werner De Jonge و Bram De Ridder اداره می شود که اظهار داشتند: “ما می خواهیم یک مکان ملاقات باز ایجاد کنیم که در آن سفر آهسته و احترام به دیگران و طبیعت برای ساکنان محلی و بسیاری از ملیت ها (بین المللی) مرکزی باشد. بازدید کنندگان.”

عکس ها: © سایت فیسبوک کمپینگ 58

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *