دوچرخه های برقی در بروکسل: شرکت آلمانی Tier 1500 وسیله نقلیه معرفی می کند

شرکت آلمانی Micromobility Tier علاوه بر عرضه فعلی بیش از 4000 اسکوتر برقی، 1500 دوچرخه برقی مشترک را در بروکسل مستقر خواهد کرد.

گسترش آن بخشی از یک پیشنهاد جابجایی مشترک رو به رشد در پایتخت است و در زمان تأملی برای منطقه بروکسل در مورد بهترین نحوه تنظیم افزایش تعداد دوچرخه‌ها و اسکوترهای مشترک در خیابان‌های شهر انجام می‌شود.

بر اساس آمارهای بروکسل موبیلیتی برای پایان ژوئن، با افزایش خدمات خود، Tier اکنون در پشت Dott قرار گرفته است که حدود 6300 وسیله نقلیه مشترک دارد.

بولت علاوه بر این دو بازیکن شناور آزاد در بروکسل، 900 دوچرخه سلف سرویس مشابه دارد. دوچرخه‌های مشترک Blue-Bike باید به ایستگاهی که قرض گرفته شده‌اند بازگردانده شوند، به سبکی مشابه Villo!، که دوچرخه‌هایش باید به یکی از ایستگاه‌های متعددش در سرتاسر پایتخت بازگردانده شوند.

در حالی که بسیاری از وسایل نقلیه شناور آزاد هستند، بروکسل دارای چند پارک اجباری است. اما قوانین و مقررات جدید احتمالا در ماه های آینده وجود دارد. به گفته دفتر وزیر منطقه ای جابجایی الکه وان دن برانت (گروئن) یک مطالعه در مورد میکروموبیت به پارلمان بروکسل می رود. رایزنی با شهرداری های مختلف در مورد مناطق تردد دوچرخه های مشترک در حال انجام است.

Brussels Mobility در حال حاضر دارای 9 اپراتور است که بیش از 23000 دستگاه را بدون ایستگاه پارکینگ اختصاصی راه اندازی می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *