شهرداری چستر با رد هیدروکربن‌های رودخانه گفت: سال‌ها، شاید 40 سال این‌طور است.

نیکلاس دیویت (Chastre Avenir، اپوزیسیون) از ارائه قرارداد رودخانه دیل گت در شورای شهرداری در عصر روز سه‌شنبه استفاده کرد تا اکثریت را در مورد مشکلی که سال‌ها ادامه دارد به چالش بکشد:آیا آنها (قرارداد رودخانه) به شما نامه ای در مورد آنچه که کمون در رودخانه می ریزد، نفرستادند؟ من قبلاً در جلسه قبل به مشکل اشاره کردم. زباله های رفتگر که حاوی هیدروکربن است مستقیماً به رودخانه ریخته می شود…»

پس از چندین سوال، معلوم می شود که زباله های جمع آوری شده توسط رفتگر را در چاله بزرگی می ریزند که در پنج یا شش متری رودخانه حفر شده، در کنار شهرداری. در پایین سوراخ، یک لوله. “اما این لوله به کجا منتهی می شود؟ هیچ کس واقعا نمی داندژان ماری تیری (اکولو)، رئیس محیط‌زیست و زباله‌ها اذعان داشت. برای نیکلاس دیویت، نزدیکی به رودخانه یک خطر است: وقتی رفتگر خالی می‌شود، همه چیز به چاله ختم می‌شود و سپس به رودخانه می‌رود.

آنچه توسط مقام منتخب تقبیح می شود در واقع برای اکثریت به خوبی شناخته شده است. “به رودخانه برمی گردد زیرا سایت ما توسعه نیافته است، شهردار، تیری شامپاین (Chastre 20+) را نشان داد. برای ساخت آن نیاز به مجوز دارید. در حال حاضر هیچ راه حلی وجود ندارد. من ده سال است که از شرکت بین‌شهری inBW می‌خواهم راه‌حلی پیدا کند، آن‌ها به دنبال آن هستند اما نمی‌توانند راه‌حلی پیدا کنند.»

به عبارت دیگر، مسئولیت آن فقط بر عهده ائتلاف فعلی نیست، بلکه مسئولیت ائتلاف قبلی نیز هست. “این زباله ها را 10 یا 20 متر دورتر از رودخانه دور بریزید” نیکلاس دیویت توصیه کرد.

“ما از مشکل آگاه هستیم”

برای شهردار، بدون این سوراخ، فاضلاب به زهکش ها و در نتیجه به رودخانه می رود. وی گفت: بررسی می شود که این لوله معروف به کجا منتهی می شود.

“ما از مشکل آگاه هستیمالدرمن ژان ماری تیری اضافه کرد. سال‌ها، شاید 40 سال همین‌طور است. شما نمی توانید آنچه را که می خواهید در یک سایت طبقه بندی شده انجام دهید. ما در حال پیشرفت هستیم. در این میان، مشکل همچنان مطرح است: همه شهرداری ها لجن پاک کننده دارند و راه حل واقعی وجود ندارد. تنها امکان ارسال آنها به مرکزی در فلاندر است. این تنها مکان است.”

آنچه شهردار قبل از نسبی‌سازی تأیید کرد:لجن پاک کننده ما هیدروکربن کمتری دارد زیرا در بزرگراه ها کار نمی کنیم. من نمی گویم هیچ کاری نباید کرد. مشکل اینجاست که باید واحد فنی را جابجا کنیم. در آن زمان، کل سایت مزرعه کاستیلون طبقه بندی شده بود، اگرچه لازم بود ابتدا مجوز زیست محیطی دریافت شود. چون در حال حاضر، ما حتی یکی نداریم.» مشاهده ای که منتخبان را در شرمساری قرار می دهد. “شهرداری چستر الگو نمی‌گیرد، اما تلاش می‌کنیم راه‌حلی پیدا کنیم.»

سرویس فنی به طور معمول باید حرکت کندبه زودییک سایت پیدا می‌شد اما شهردار روز سه‌شنبه اعلام کرد که هنوز نمی‌تواند به طور عمومی اعلام کند که کدام سایت است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *