فدراسیون بخشی Assuralia می گوید سیل در والونیا: نزدیک به 90 درصد از قربانیان غرامت دریافت کرده اند.

Hein Lannoy، مدیر عامل Assuralia، اتحادیه حرفه‌ای شرکت‌های بیمه، توضیح داد: «نزدیک به 90 درصد پرونده‌های بیمه‌شده تقریباً به طور کامل تسویه شده‌اند، توافقی در مورد میزان کل خسارت بین بیمه‌گران و بیمه‌گذاران پیدا شده است».

از این درصد، ۷۵ درصد قربانیان به طور کامل توسط بیمه‌گر خود غرامت دریافت کرده‌اند و ۱۵ درصد با ارائه صورت‌حساب کار انجام‌شده پس از دریافت بین ۸۰ تا ۹۰ درصد مبالغ ارائه‌شده، مانده خود را دریافت می‌کنند. در مورد 10% باقیمانده، آنها بخشی از پرونده هایی هستند که باید نهایی شوند، به ویژه به دلیل مفقود شدن اسناد، نیاز به نظر دوم یا در دسترس نبودن برخی معاملات. مدیر عصورالیه گفت: بحث در مورد مبلغ کل غرامت در حال انجام است اما پیش پرداخت ها قبلاً پرداخت شده است.

بر اساس این آخری، غرامت پرداختی به قربانیان بیمه شده سه منطقه کشور تا 31 اردیبهشت بیش از 1.7 میلیارد یورو از مجموع خسارت برآورد شده برای این بخش حدود 2.5 میلیارد بوده است. 2.44 میلیارد فقط برای والونیا و عمدتاً استان لیژ. اکثریت قریب به اتفاق این مبلغ – 1.5 میلیارد یورو – تحت بیمه آتش سوزی برای خطرات ساده (خانه ها، مشاغل کوچک، ساختمان های کشاورزی) پرداخت شد. 152 میلیون یورو به ریسک های خاص (شرکت های بزرگ) و 62 میلیون به بیمه اتومبیل امنیوم تعلق گرفت.

در پی وقوع سیل که کشور را در فاصله 14 تا 16 جولای 2021 تحت تاثیر قرار داد، در مجموع 75496 خسارت (خطرات ساده، بدنه وسایل نقلیه و غیره) به بیمه اعلام شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *