فروش بلیط برای اولین ملاقات دیلن در بروکسل در بیش از پنج سال

باب دیلن یک هدیه زودهنگام کریسمس را برای لشکر هواداران خود در بلژیک اعلام کرده است – اولین حضور او در اینجا در بیش از پنج سال است.

دیلن که اخیراً 81 ساله شده است، در 15 اکتبر به عنوان بخشی از آخرین تور جهانی خود به نام The Rough and Rowdy Ways در Forest National در بروکسل ظاهر می شود.

کنسرت و تور مورد انتظار پس از انتشار سی و نهمین آلبوم استودیویی این هنرمند در سال 2020 راه های ناهموار و ناهموار.

انتظار می رود بلیت های کنسرت بروکسل به سرعت خریداری شود. قیمت آنها از 101.50 یورو تا 129.50 یورو است، اگرچه دسته اول قبلا فروخته شده است.

این تور بخشی از چیزی است که «تور بی پایان» او نامگذاری شده است، برنامه زنده دیلن که در سال 1988 آغاز شد.

این شامل 9 قرار در بریتانیا و شش نمایش در آلمان است، زیرا دیلن همچنان به گسترش بخش اروپایی تور جهانی “روش های ناهموار” خود در 2021-2024 ادامه می دهد.

ممنوعیت گوشی های هوشمند

این کنسرت با بسیاری از بازدیدهای قبلی او از بروکسل متفاوت خواهد بود زیرا این بار دیلن ورود تلفن های هوشمند به سالن های کنسرت را ممنوع کرده است.

این اقدام همچنین با هدف جلوگیری از انتشار فیلم های غیرمجاز از کنسرت ها به صورت آنلاین انجام می شود. کنسرت‌کنندگان برای تماشای افسانه موسیقی باید دستگاه‌های خود را در کیسه‌های مخصوص Yondr قفل کنند. تلفن ها در اختیار صاحب خود هستند، اما دسترسی به آنها امکان پذیر نیست.

برای استفاده از تلفن یا در مواقع اضطراری، فرد باید به ایستگاه «قفل و باز کردن» برگردد و سپس به «منطقه دسترسی به تلفن» حرکت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *