فیلم Batgirl ساخته کارگردانان بلژیکی به طور غیرمنتظره ای کنسل شد

فیلم جدید Batgirl ساخته عادل الاربی و بلال فلاح، کارگردانان بلژیکی، علیرغم اینکه فیلمبرداری به پایان رسیده و مراحل پس از تولید آغاز شده بود، به طور غیرمنتظره ای کنار گذاشته شد.

برادران وارنر این لغو را به دلیل تعجب و خشم طرفدارانی که مشتاقانه منتظر اولین نمایش آن بودند، اعلام کرد.

بازیگران پر ستاره لزلی گریس، مایکل کیتون و برندان فریزر حضور داشتند، اما رسانه های مختلف گزارش می دهند که بودجه آن در نتیجه فیلمبرداری در طول همه گیری همه گیر افزایش یافته است و استودیو نگران است که نتواند هزینه ها را جبران کند.

این اولین فیلم ابرقهرمانی برای کارگردانان بلژیکی این فیلم نیست که خانم مارول را نیز کارگردانی کرده اند. ال اربی و فلاح در سال 2015 برای دومین فیلم سیاه خود که در پایتخت صحنه و فیلمبرداری شد، بروکسل سال انتخاب شدند.

این زوج که اصالتاً اهل آنتورپ و اصالتا مراکشی هستند، در صنعتی که دقیقاً به دلیل استقبال از افراد خارج از جامعه فشرده آن شناخته شده نیست، به موفقیت عظیمی دست یافته اند.

سومین قسمت از سریال پلیسی موفق پسران بد، که ال اربی و فلاح کارگردانی آن را بر عهده داشتند، در ژانویه 2020 در ایالات متحده دومین فیلم پرفروش تاریخ را برای یک فیلم افتتاحیه به دست آورد.

این خبر مبنی بر اینکه Batgirl اکران نخواهد شد – نه به صورت تئاتری و نه در HBO Max – برای بسیاری در صنعت تعجب آور بود.

نیویورک پست که اوایل این هفته ماجرا را منتشر کرد، گفت که یک منبع ناشناس به آنها گفت که فیلم به دلیل اینکه بودجه از 100 میلیون دلار فراتر رفته و فیلم در مراحل اولیه نمایش آزمایشی ضعیف عمل کرده، قطع شده است.

آن منبع گفت: “آنها فکر می کنند یک Batgirl غیرقابل جبران خواهد بود.”

انتخاب در قفسه بندی به این معنی است که این فیلم یکی از گران ترین فیلم های کنسل شده تمام دوران است.

عکس: بلال فلاح و عادل الاربی در بروکسل موزیک MIA Awards 2022 © بلگا/جیمز آرتور گکییر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *