لیمبورگ برای ارزیابی نیازهای مدارس بین‌المللی، نظرسنجی مهاجرتی را راه‌اندازی می‌کند

از مهاجران در لیمبورگ خواسته می شود تا یک نظرسنجی کوتاه را برای ارزیابی نیازهای خود برای یک مدرسه بین المللی در استان فلاندری پر کنند.

این برنامه که توسط استان و آژانس توسعه اقتصادی POM Limburg راه‌اندازی شده است، بر تجربیات، نیازها و ترجیحات مهاجران مانند خارجی‌ها در مورد آموزش بین‌المللی تمرکز دارد.

POM لیمبورگ، همراه با LRM، پردیس کوردا و معاون آموزشی برت لامبرچتس، در حال انجام مطالعات مقدماتی برای ایجاد یک مدرسه بین‌المللی IB ابتدایی و متوسطه دو زبانه هستند.

با توجه به اینکه نتایج این مطالعه تا پایان سال جاری پیش بینی می شود، برگزار کنندگان از اتباع خارجی درخواست می کنند تا به نظرسنجی آنها پاسخ دهند.

آیا شما به عنوان یک مهاجر به تحصیلات بین المللی علاقه مند هستید؟ سپس نظر خود را در نظرسنجی کوتاه ما به اشتراک بگذارید. پاسخ های شما به صورت ناشناس و محرمانه پردازش می شود. اگر بین المللی دیگری را می شناسید که در آن منطقه زندگی یا کار می کند، لطفاً آنها را در مورد این نظرسنجی مطلع کنید.

POM Limburg به عنوان یک شتاب دهنده تجاری، بر بهبود وجهه بین المللی استان، ارتقای کیفیت زندگی برای مهاجران و ارزش آن به عنوان مکانی برای شرکت های خارجی متمرکز است.

این مرکز با «مرکز مهاجرت لیمبورگ»، یک سرویس ویژه اختصاص داده شده به بین المللی های ماهر که در منطقه زندگی و کار می کنند، همکاری می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *