میشل دراکر با بینندگان France 2 خداحافظی کرد: “من قصد دارم به کانالی تغییر کنم که شبیه من است”

این صفحه زیبایی است که برای میشل دراکر ورق می خورد. پس از 36 سال در France 2، میزبان فرقه PAF در حال حرکت است. نمی توانم برای یکشنبه صبر کنممجله ای که او از سال 1998 در شبکه دوم مجری آن بوده است، در آغاز سال تحصیلی آینده در فرانسه 3 خواهد بود.

این یکشنبه، در آخرین نمی توانم برای یکشنبه صبر کنم در این فصل، مجری 79 ساله به آرامی توسط متیو مادنیان کمدین و بازیگر حاضر در صحنه فیلمبرداری مورد تمسخر قرار نگرفت. “مخصوصا آخرین بازی شما در France 2 است، عالی است. و شما در فرانسه 3 پشت سرتان ادامه دهید، هرگز متوقف نخواهد شد، دومی را قبل از اضافه کردن راه اندازی کرد:مبل چند بار عوضش کردیم؟ تو، ما هرگز تو را تغییر ندادیم.” دریچه ای که میشل دراکر به آن پاسخ می دهد: “فرانسه 3، و پس از آن فرانسه 4 و سپس فرانسه 5 خواهد بود.” در پایان برنامه مجری سابق شانزه لیزه نیزه “با تشکر از همه شما و بازگشت به مدرسهقبل از اینکه بینندگان مناقصه را ترک کنند.

“فکر کردم عالی بود”

به نظر نمی رسد این تغییر کانال باعث نارضایتی میشل دراکر شود که به آن اعلام کرد پاریسی به France 3 بیشتر از فرانسه 2 نزدیک تر باشید.”وقتی استفان سیتبون گومز (شماره 2 France Télévisions، یادداشت سردبیر.) به من پیشنهاد داد، به نظرم عالی بود. من حرکت میکنم. France 3 بخشی از DNA من است. من تجسم جدید با سیریل فرود خواهم بود، مجری برنامه برای رسانه های فرانسوی توضیح داد. برای من، این به کانالی می رود که شبیه من است. من یک کودک اهل باس-نرماندی هستم که در پروونس میزبانی شده است. من همیشه بیشتر از پاریسی بودن احساس ولایت کرده ام.»

یک فرمول جدید

با حرکت، نمی توانم برای یکشنبه صبر کنم کمی گرد و غبار پاک می شود و تحت برخی تنظیمات قرار می گیرد. هم اکنون از ساعت 13:30 تا 15 پخش می شود، برنامه ای که افتخار آفرینی ستاره ها و اخبار فرهنگی را دارد “بیشتر در استان ریشه دارد“و جای بیشتری برای طنز خواهد گذاشت. مجری اضافه می کند که شماره های ویژه نیز پخش خواهد شد”یکبار در ماه“. “On به کسانی که در قلب فرانسوی ها هستند ادای احترام خواهد کرد، به ویژه با بورویل ویژه ای که توسط فرزندانش ارائه شده است. وقتی در بیمارستان بودم، دیدم افراد بزرگ زیادی ناپدید شدند. من یکی از آخرین کسانی هستم که با گابن، آنی کوردی، از فونس آشنا شدم. من نمی خواهم آنها فراموش شوند. امیدوارم بینندگان من را دنبال کنند.”

میشل دراکر در حالی که منتظر سال تحصیلی بعدی است، مرخصی شایسته ای خواهد گرفت. از یکشنبه آینده، این تور دو فرانس است که در جعبه حل و فصل خواهد شد نمی توانم برای یکشنبه صبر کنم در فرانسه 2.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *