نرگس های معروف شرق بلژیک بالاخره شکوفا شدند

صدها هزار نرگس در منطقه حفاظت شده طبیعی High Fens در شرق بلژیک که درست به موقع به چند روز آفتابی و هوای گرم می رسند، شروع به شکوفه دادن کردند.

دره Holzwarche در استان لیژ یک مکان محبوب برای پیاده‌گردی است که شهرداری‌های Bullange و Rocherath را به هم متصل می‌کند. واکرها در حال حاضر مسیر آن را دنبال می کنند تا نگاهی اجمالی به منظره نفس گیر که به طور سنتی بهار را منادی می کند، تماشا کنند.

“این غربی ترین زیستگاه آنها است: آنها به خاک اسیدی مانند ما در اینجا نیاز دارند. الکساندر راو، راهنمای انجمن طبیعت ناتاگورا، که حفاظتگاه طبیعی را مدیریت می کند، توضیح داد: در خاک سنگ آهک، نرگس های زیادی وجود ندارد.

“با بازگشت بهار، آردن های بالا طلایی می شوند. ناتاگورا اعلام کرد که هزاران نرگس کناره‌های دره‌ها را درخشان می‌کنند.

در حالی که سرمای اخیر و برف بازگشایی کامل گل ها را به تعویق انداخته است، اما همچنان در جشنواره ای که روز یکشنبه زیبایی آنها را گرامی می دارد از آنها به گرمی استقبال شد.

مردم از سراسر بلژیک به این سایت آمدند تا گل‌هایی را ببینند که فرش ضخیمی را در دره تشکیل می‌دهند.

من از فلاندر آمده‌ام و این اولین بار است که به آنجا می‌آیم. بعد از اینکه تو سایت دیدم اومدم. یکی از بازدیدکنندگان از نزدیکی آخن به RTBF گفت.

ما هر سال در یک زمان برای دیدن نرگس ها می آییم. چیزی که ما دوست داریم رنگ، زرد، آغاز بهار است. ما این را در روزنامه محلی خود کشف کردیم و فکر کردیم که این فرصت خوبی است برای قدم زدن در اطراف روچرات و دیدن نرگس‌ها.

در این منطقه حفاظت شده طبیعی 80 هکتاری، بازدیدکنندگان می توانند شاه ماهی، لک لک سیاه و پروانه های کمیاب و همچنین ارکیده های وحشی و رازیانه آلپ را پیدا کنند.

این منطقه متشکل از علفزارها و باتلاق‌های مرطوب است و تعداد زیادی از گیاهان مشخصه را در خود جای داده است. اما نرگس‌ها که رنگ زرد آن‌ها چشم‌انداز را گرم می‌کند، در فصل بهار جذابیت اصلی را دارند.

گردشگرانی که امیدوارند از دره گل‌دار لذت ببرند، باید در اوایل هفته پیاده‌روی کنند – پس از چند روز گرم و آفتابی، چهارشنبه شروع به خنک شدن می‌کند و هوای بارانی و ابری معمول بلژیک را به ارمغان می‌آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *