نکات آسان والری برای کاهش قبض انرژی

الکس پولفلیت، کارشناس انرژی، اخیراً در توییتر از مردم خواست تا اقدامات ساده ای را برای صرفه جویی در مصرف انرژی که همه به راحتی می توانند انجام دهند فهرست کنند: الکس می گوید: «بسیاری از خانه ها اجازه می دهند گرمای تولید شده از درها و پنجره ها خارج شود. VRT News به آنچه شما رسیدید نگاه می کرد!

اجازه ندهید آب داغ فوراً فرار کند. از دوشاخه در سینک استفاده کنید. به این ترتیب می توانید آب داغ اضافی را در اتاق نگه دارید و این به گرم کردن فضای زندگی شما کمک می کند یا به قول الکس: “گرما را در فاضلاب نریزید”.

مصرف کنندگان ممکن است انتخاب کنند که لوازم برقی را با وسایل کاملاً جدید با مصرف انرژی جایگزین کنند یا خانه های خود را بازسازی کنند و عایق نصب کنند، اما والری می گوید که همه نمی توانند این کار را بپردازند، در حالی که بسیاری از اقدامات ساده را می توان به راحتی بدون به خطر انداختن آسایش خانه انجام داد. در مجموع آنها روی صورتحساب انرژی شما تأثیر خواهند گذاشت!

خود را زیر دوش خشک کنید. بعد از یک دوش آب گرم، گرما در کابین دوش باقی می ماند. در این روش شما نیازی به گرم کردن کل حمام ندارید!

هوای خانه را برای مدت کوتاهی انجام دهید! پنجره های خود را به طور همزمان به مدت سه دقیقه باز کنید. به این ترتیب فضاهای نشیمن شما تهویه شده است اما سرما وقت کافی برای کاهش دمای مبلمان و سایر وسایل منزل شما را ندارد.

اتو در اتاق نشیمن شما! به این ترتیب گرمای اتو به فضایی که تا آخر روز از آن استفاده نخواهید کرد، از بین نمی رود.

بعد از پخت، فر را باز کنید. حرارت فر در اتاق پخش می شود.

والری همچنین ما را تشویق می کند که از همه لوازم خود هوشمندانه استفاده کنیم!

مطمئن شوید که ظرفیت فریزر شما به اندازه کافی پر شده است. حتی می توانید از بسته بندی خالی پر از آب استفاده کنید. به این ترتیب، فریزر شما برای حفظ دمای لازم، یک سینچ است.

اغلب آب در دیگ آب قبل از اینکه به طور خودکار خاموش شود به اندازه کافی داغ است – در اینجا می توانید مداخله کنید و دیگ آب را زودتر خاموش کنید!

هنگام آشپزی از درب استفاده کنید. والری می گوید: “این با همه دستور العمل ها امکان پذیر نیست”، اما وقتی اینطور است، باید آن را انجام دهید!

از مصرف انرژی غیر ضروری خودداری کنید: زمانی که از دستگاه استفاده نمی شود، دوشاخه را بکشید!

والری همچنین توصیه می کند که کاهش قبض انرژی را سرگرم کننده کنید. دوستان را به طور مرتب دعوت کنید تا با هم غذا درست کنند.
این باعث صرفه جویی در مصرف گاز، برق و گرمایش می شود. والری می گوید دمای بدن بیشتر به گرم شدن اتاق کمک می کند!

در طول ماه های زمستان با ترموستات پایین تر، بسیاری از مردم جامپرهای اضافی می پوشند. راه دیگری که می توانید گرم بمانید این است که با افراد دیگر بغل شوید یا حداقل در همان فضا جمع شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *