والونیا در راه استراتژی توسعه پایدار جدید

از سال 2013، دولت منطقه ای استراتژی توسعه پایدار والون جدید را در هر مجلس تصویب کرده است.

این بار، متنی که متکی بر مشارکت قابل توجه بازیگران میدانی از جامعه مدنی در ساخت پروژه است، شامل اقدامات مقطعی خواهد بود که مکمل اقداماتی است که قبلاً توسط وزرای مختلف در حوزه‌های صلاحیت خود اجرا شده است. قابل احترام.

به طور مشخص، پروژه ای که در اولین خواندن این پنج شنبه تصویب شد، شامل نقشه برداری از برنامه ها و استراتژی های منطقه والون برای شناسایی مکمل های ابزار است. اهداف کمی برای سال 2030؛ تشخیص نقاط قوت و ضعف والونیا، و همچنین ارزیابی پیشرفت منطقه به سمت اهداف توسعه پایدار و در نهایت یک برنامه اقدام مشارکتی.

“توسعه پایدار منطقه ما تجارت همه است. به همین دلیل است که من می خواستم یک سری از بازیگران نماینده والون را برای دستیابی به این اهداف تا سال 2030 بسیج کنم. کلمه کلیدی دیگر این استراتژی سازگاری و مکمل بودن با تمام سیاست های والون برای اجرای طولانی مدت است. اقدامات مدتی که منطقی هستند و هیچ کس را پشت سر نمی گذارند»، وزیر والون مسئول توسعه پایدار، سلین تلیر (اکو) اظهار داشت.

“این استراتژی جدید توسعه پایدار نشان دهنده تمایل به ایجاد تغییرات قابل توجه و تبدیل والونیا به یک الگوی واقعی توسعه پایدار در قلب اروپا است. بسیج همه نیروهای زنده جامعه از یک سو برای دستیابی به این امر ضروری است. الیو دی روپو، وزیر و رئیس جمهور افزود: در سال 2030، 17 هدف توسعه پایدار و از سوی دیگر اجازه دادن به هر والونی و والونی برای بهتر زندگی کردن، با شغلی با کیفیت، در محیطی حفظ شده و با امنیت موجود افزایش یافت. PS).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *