وزیر دادگستری به تهدیدات علیه امنیت خود پاسخ می دهد

جنایتکاران احساس می کنند به گوشه ای رانده شده اند و حق دارند این کار را انجام دهند. زیرا ما مبارزه با جنایات سازمان یافته را ادامه خواهیم داد، اما با پرسنل و وسایل بیشتر که قبلاً انجام می دادیم.

وزیر دادگستری فدرال افزود: «بیش از همه نگران نباشید. من و خانواده ام سالم و در دستان خوبی هستیم. این تهدیدی بود که متوجه من به عنوان وزیر دادگستری شد و نه هیچ کس دیگری. اقدامات به سرعت انجام و متهمان دستگیر شدند. به عنوان یک اقدام احتیاطی، من تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته‌ام و نمی‌توانم در تعدادی از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای روزهای آینده شرکت کنم. خوشایند نیست، اما قابل درک است.»

آقای ون کوئیکنبورن ادامه داد که نگرانی اصلی او اکنون همسر و فرزندانش هستند. “کسانی که در پشت این کار قرار دارند به خلاف آنچه در نظر داشتند دست یافته اند. این فقط اعتقاد من را تقویت می کند که ما باید جنگنده را ادامه دهیم. جنایتکاران این احساس را دارند آنها به گوشه ای عقب کشیده شده اند و حق دارند این کار را انجام دهند.

“این بار من هدف بودم. متأسفانه این واقعیتی است که بسیاری از افراد در داخل پلیس و خدمات قضایی با آن روبرو هستند. همه کسانی که در مبارزه با جرایم سازمان‌یافته مشارکت دارند، خطرات این جنایت را می‌دانند». زیرا ما مبارزه با جنایات سازمان یافته را ادامه خواهیم داد، اما با پرسنل و وسایل بیشتر که قبلاً انجام می دادیم.

وزیر دادگستری فدرال افزود: «بیش از همه نگران نباشید. من و خانواده ام در امنیت هستیم و در دستان خوبی هستیم. این تهدیدی بود که متوجه من به عنوان وزیر دادگستری شد و نه هیچ کس دیگری. اقدامات به سرعت انجام و متهمان دستگیر شدند. به عنوان یک اقدام احتیاطی، من تحت تدابیر شدید امنیتی قرار گرفته‌ام و نمی‌توانم در تعدادی از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای روزهای آینده شرکت کنم. خوشایند نیست، اما قابل درک است.»

آقای ون کوئیکنبورن در ادامه گفت که نگرانی اصلی او اکنون برای همسر و فرزندانش است.

“کسانی که پشت این کار بودند، خلاف آنچه را که در نظر داشتند به دست آوردند. این فقط اعتقاد من را تقویت می کند که ما باید به نبرد ادامه دهیم. جنایتکاران احساس می کنند کسانی هستند که به گوشه ای عقب کشیده شده اند و حق دارند این کار را انجام دهند.

“این بار من هدف بودم. متأسفانه این واقعیتی است که بسیاری از افراد در داخل پلیس و خدمات قضایی با آن روبرو هستند. همه کسانی که در مبارزه با جرایم سازمان‌یافته مشارکت دارند، می‌دانند که این کار چه خطراتی دارد.»

در همین حال، نخست وزیر فدرال الکساندر دی کرو (لیبرال فلاندری) تهدید علیه آقای ون کوئیکنبورن را “کاملا غیرقابل قبول” توصیف کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *