پلیس در مورد قتل های کراینم تجدید نظر می کند

سه هفته پیش پس از تماس دوست پسر سابق این زن با اورژانس، اجساد یک زن و یک دختر در خانه ای در کراینم کشف شد. این دو مورد حمله خشونت آمیز با چاقو قرار گرفتند. دوست پسر سابق بلافاصله بازداشت شد.

یک قاضی بازپرس این مرد 50 ساله را متهم کرده و دادگاه نیز بازداشت او را برای یک ماه دیگر تایید کرده است. وکیل این مرد می گوید هیچ دلیل جدی برای مشکوک شدن به موکلش وجود ندارد و او برای دستگیری او تجدیدنظر خواهد کرد. درخواست تجدیدنظر در طول ماه رسیدگی خواهد شد.

مقامات قضایی همچنین برای کمک به تحقیقات خود از دوربین های مداربسته درخواست کرده اند. آنها به دنبال فیلمی از Tweelindenlaan، Albert-Elisabethlaan، و Stafhouder Braffortstraat در Sint-Lambrechts-Woluwe، جایی که خودروی قربانی کشف شد، و همچنین فیلم هایی از Tongerenstraat، Tervurenlaan، Galliërslaan، Sint Jubelberg، هستند. -Pieterssteenweg و منطقه بین پارک Jubel و De Jacht در Etterbeek. مظنون ادعا می کند که او شب قتل را در یکی از دوستانش در منطقه اتربیک گذرانده است.

مردمی که تصاویری از بزرگراه ها و پیاده روهای عمومی دارند می توانند از طریق با مقامات تماس بگیرند [email protected] یا با استفاده از شماره تلفن رایگان 0800/30 300.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *