کی پاپ در بروکسل: جشنواره جهانی به همراه گروه قدرت دختران سیاه در 4 سپتامبر

طرفداران کی پاپ با یک جشنواره جهانی اختصاص داده شده به ژانر موسیقی، از جمله اجرای گروه دخترانه بلک سوان، در انتظار استقبال هستند.

این رویداد که توسط مرکز فرهنگی کره سازماندهی شده است، در محل کنسرت La Madeleine در بروکسل در 4 سپتامبر برگزار می شود.

جشنواره جهانی K-Pop X Black Swan یک برنامه دوگانه هیجان انگیز را ارائه می دهد که برخی از بهترین های صحنه پاپ و رقص معاصر کره جنوبی را به نمایش می گذارد.

ترکیب صداهای مدرن غربی و تأثیرات آفریقایی-آمریکایی با اجرای کره ای، ارزش های بین فرهنگی کی پاپ یکی از دلایلی است که این جنبش به یک پدیده جهانی تبدیل شده است.

قسمت اول برنامه در La Madeleine 13 تیم انفرادی یا گروهی را می بیند که در یک مسابقه رقص کی پاپ با هم رقابت می کنند. رقص بخشی جدایی ناپذیر از کی پاپ است و به مهارت ها و آموزش های قابل توجهی نیاز دارد. این شامل حرکات هماهنگ، تغییرات شکل گیری و به اصطلاح “رقص نقطه ای” است که شامل قلاب زدن و حرکات کلیدی تکراری است.

Black Swan، یک گروه دختر چند ملیتی، برای نیمه دوم شب به روی صحنه دعوت شده است. کی پاپ فضایی است که گروه های دخترانه در آن رونق می گیرند. Black Swan که توسط DR Music تشکیل شده است متشکل از Fatou، Leia، Gabi و Sriya است. در حالی که فاتو اهل بلژیک است، سایر دختران از هند، برزیل و آلمان هستند.

اگرچه این گروه در اکتبر 2020 شروع به کار کرد، اما ترکیب فعلی آنها از ژوئیه 2022 شروع می شود. دو عضو جدید، گابی و سریا، از طریق سیستم آزمایشی و آموزشی متمایز گروه به نام “پروژه Cygnus” به گروه پیوستند. طبق قرارداد در کی پاپ مدرن، کارآموزان قبل از شروع کار، از یک سیستم آماده سازی دقیق عبور می کنند.

نام این گروه از نظریه قو سیاه گرفته شده است، که نشان می دهد که یک بت کی پاپ منحصر به فرد در صحنه جهانی خواهد بود. یک سال پس از تشکیل، آنها اولین آلبوم خود را روانه بازار کردند نزدیک من، که تنها باعث افزایش شناخت جهانی آنها شده است.

این اجرای یک ساعته مورد انتظار در بروکسل، آغاز سفری جدید برای بلک سوان و مجموعه کاملاً جدید آن است.

بلیط ها با قیمت 10 یورو به فروش می رسد.

جشنواره جهانی کی پاپ X قو سیاه
لا مادلین، 4 سپتامبر
19:30-21:00 جشنواره جهانی کی پاپ
21:00 الی 22:00 کنسرت قو سیاه
خیابان Duquesnoy 14
1000 بروکسل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *