COVID-19: موارد جدید کمتر، تعداد بیماران تحت مراقبت های ویژه افزایش می یابد

در طول 7 روز گذشته روزانه به طور متوسط ​​119 بیمار مبتلا به COVID-19 در بیمارستان های بلژیک بستری شده اند. این رقم نسبت به هفته قبل 21 درصد کاهش داشته است. این رقم فقط شامل کسانی می شود که به طور خاص برای درمان اثرات سوء COVID-19 در بیمارستان بستری شده اند.

در حال حاضر 1760 بیمار مبتلا به کووید-19 در بیمارستان‌های کشور بستری هستند. این رقم شامل تمام بیمارانی است که تست ویروس آنها مثبت شده است، همچنین بیمارانی که در ابتدا برای درمان سایر بیماری ها در بیمارستان بستری شده اند. در حال حاضر 17 درصد کمتر از یک هفته قبل بیماران کووید-19 در بیمارستان های بلژیک وجود دارد.

با این وجود، تعداد بیماران بستری در ICU افزایش یافته است. در حال حاضر ۱۱۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کشور بستری هستند که نسبت به یک هفته قبل ۱۹ درصد افزایش داشته است.

تعداد افراد مبتلا به COVID-19 که در حال مرگ هستند کاهش یافته است. در طول هفته از 25 جولای تا 31 ژوئیه به طور متوسط ​​روزانه 11 نفر مبتلا به کووید-19 در بلژیک جان خود را از دست می دهند. این رقم نسبت به هفته قبل 13 درصد کاهش داشته است. از زمان شروع همه‌گیری در اینجا در مارس 2020، 32296 نفر مبتلا به کووید-19 در بلژیک جان خود را از دست داده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *