Durbuy تیم خود را به خوبی در D3ACFF ثبت می کند

Durbuy که توسط Ousmane Sow، رئیس سابق و سهامدار URCL خریداری شده بود، برای ادامه فعالیت خود باید زمینی پیدا می کرد. با استقبال بیشتر از Barvaux، Durbuysiens چندین آهنگ را برای چندین هفته بررسی کرده بود: Berismenil، Izier، Somme-Leuze، Hotton یا Harre-Manhay.

پس از چندین بار امتناع، Durbuysiens سرانجام با Houffaloise به توافق رسیدند، باشگاهی که با این وجود برای اولین بار از اجاره امکانات خود در Durbuy برای اجاره زمین Wibrin و/یا Nadrin خودداری کرده بود. دو شهربازی که امروز پنجشنبه در ابتدای بعدازظهر مورد بازدید قرار گرفتند. “ویبرین، این امکان پذیر نیست زیرا منطقه خنثی به اندازه کافی گسترده نیست، نظرات اریک لژون. نادرین، او همولوگ است، اما هنوز همولوگ نشده است. چند سانتی متر ارتفاع در دروازه ها کم دارد. اما مهلت چهارده روزه دارد تا به حد استاندارد برسد. ما به کارها رسیدگی نمی کنیم، اما اگر دوربی بخواهد این کار را انجام دهد، امکان پذیر است. حضور دوربوی ما را آزار نمی دهد. به جای داشتن زمینی که برای ما هزینه ای دارد، زمینی داریم که برایمان پول می آورد. می‌دانم که تصمیم ما باعث می‌شود که عده‌ای سرخورده شوند، اما باشگاه‌های کمی را می‌شناسم که چنین پیشنهادی را رد کنند.

و نیازی به گفتن نیست که اگر دوربی واقعاً بخواهد در نادرین ساکن شود، کارها مشکلی ندارند. با این تفاوت که شرایط ممکن است تغییر کند. «می‌توانیم به نادرین یا جای دیگری برویمعثمان سو می گوید. نه ما پیشنهادات دیگری داریم، برای بحث در مورد آنها ملاقات خواهیم کرد. اما مسلم است که دوربی در D3 برای فصل 2022-2023 به خوبی ثبت خواهد شد.”

آیا ورارد می ماند؟

دوربوی علاوه بر تصمیم گیری برای زمینش، حالا باید برای فصل بعد آماده شود. گروه Durbuysien که هنوز تعریف نشده است، باید قبل از بازگشت به بلژیک برای کشف منطقه و رفتن به Bastogne در جام بلژیک، یک دوره کارآموزی را در 11 ژوئیه در پاریس آغاز کند. دوره کارآموزی که Loan Wérard دنبال خواهد کرد. Bastognard که هنوز تمدید نکرده است، همه احتمالات را مطالعه خواهد کرد. “من تا 30 ژوئن قرارداد داشتم، اما برای اینکه ریسک نکنم، جدا شده بودم. به زودی با دوربوی صحبت خواهم کرد تا ببینم چه چیزی پیشنهاد می شود و رهبران پروژه خود را برای من توضیح دهند. اما من واقعاً نمی خواهم. Loan Wérard می گوید که در D2 یا D3 دراز کنید. من از بالاتر پیشنهاد داشتم، اما از نظر سفر پیچیده بود. کارآموزی آینده با Durbuy؟ بله، من شرکت خواهم کرد حتی اگر نخواهم یک فصل را دوباره زنده کنم مثل سال گذشته، من برای بازی در پاریس با Durbuy آینده رفتم. نازا (یادداشت سردبیر: خواننده رپ که در کلوپ سرمایه گذاری کرد) آنجا بود. ما به خصوص اکسر N2 را شکست دادیم. این به من اجازه داد که ببینم وجود دارد. چند نفر در پاری سن ژرمن تمرین کردند و توپ را در اختیار دارند. آنها خیلی خوب بازی می کنند.”

Loic Menage

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *