Pool is Cool روز جمعه نقطه شنای بروکسل را با سر و صدای زیادی باز می کند

استخر روباز بروکسل Flow برای تابستان از 1 ژوئیه تا 18 سپتامبر بازگشایی می شود. Organizer Pool is Cool وعده می دهد که فصل را در روز جمعه در ساعت 13:00 با یک غوغا بزرگ راه اندازی کند.

کمپین غیرانتفاعی برای شنا در فضای باز در پایتخت از شرکای پروژه، سیاستمداران و سایر حامیان به این رویداد دعوت می کند.

این دومین تابستان متوالی است که استخر 17 متر در 7 متر، با عرشه های آفتابگیر، در امتداد کانال در اندرلخت افتتاح می شود. کلاس های تناسب اندام و آموزش شنا در این سایت برگزار می شود که به عنوان یک مکان فرهنگی فصلی با موسیقی، فیلم و اجراهای هنری نیز عمل می کند. شرکا عبارتند از Zinnema، Piknik Elektronic و Cinema Galeries.

جریان برای شناگرانی که در استخر رزرو می‌کنند یا در صورت وجود مکان‌های رایگان برای یک شیرجه در آخرین لحظه، رایگان است. اما برای رزرو آنلاین یک زمان 45 دقیقه ای، برای بزرگسالان 2 یورو، برای نوجوانان 1.50 یورو و برای کودکان 1 یورو هزینه دریافت می شود.

این استخر دارای کیوسکی برای فروش نوشیدنی و تنقلات و عرضه لباس شنا و حوله برای شناگران فراموشکار است.

در حالی که نقطه آبی هر روز از ساعت 12.15 (گاهی اوقات 13.00) باز است، شناگران زود هنگام می توانند از دو اسلات در ساعت 8.30 و 9.15 استفاده کنند. در طول رویدادها، زمان مجاز در استخر افزایش می یابد.

Pool is Cool به کمپین سرمایه گذاری جمعی Je Veux Nager برای جمع آوری 60000 یورو برای استخر شنای روباز دائمی در پایتخت ادامه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *