آخر هفته نسبتاً ابری همراه با هوای صاف

در مناطق نزدیک به مرز فرانسه و در جناح جنوبی آردن، ابری متغیر تا گاهی فراوان باقی می‌ماند و رگبار باران نیز رخ می‌دهد. بیشینه دمای هوا بین 13 درجه سانتیگراد در Hautes-Fagnes و 16 تا 17 درجه سانتیگراد در دشت خواهد بود. وزش باد از سمت شمال شمال غربی ملایم خواهد بود.

عصر امروز شنبه و امشب همه جا ابتدا نیمه ابری می شود. در طول شب، ابرهای بیشتری از شمال کشور به آسمان هجوم می‌آورد که در اواخر شب در نواحی نزدیک به ساحل و هلند رگبار باران وجود دارد. همچنین ممکن است غبار تشکیل شود در حالی که در آردن های بالایی، ابرهای کم ممکن است دید را کاهش دهند. حداقل دمای هوا در اوت فگن 3، در مرکز 5 تا 8 و در دریا به 10 درجه سانتی گراد خواهد رسید و وزش باد ضعیف، در سواحل ملایم، از غرب تا شمال غرب خواهد بود.

روز یکشنبه هوا نیمه تا گاهی بسیار ابری و متغیر خواهد بود. به ویژه در بعدازظهر پیش بینی رگبار پراکنده داریم. هوا خنک خواهد بود و بیشینه آن بین 9 درجه سانتیگراد در Hautes-Fagnes و 15 درجه سانتیگراد در Campine خواهد بود. وزش باد ملایم شمال یا شمال شمال غرب خواهد بود. روز دوشنبه هوا نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار و رگبار موضعی ادامه دارد. بنابراین هوا در اکثر مناطق خشک خواهد بود. حداکثر بین 12 تا 15 درجه سانتی گراد تحت وزش باد ملایم از جهت متغیر در نوسان خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *