آدرین دولیمونت اطمینان می دهد که کسری بودجه فلاندری: بدهی والون غیرقابل مدیریت نیست

این نماینده پارلمان فلاندری در اوایل روز گذشته گفت: برخلاف والونیا، بدهی فلاندری قابل مدیریت است، اما همچنان باید فرهنگ یارانه را کنار بگذاریم تا در آینده سالم بمانیم.

نتیجه گیری کمیسیون بدهی خارجی، که توسط دولت والون ایجاد شده است، واضح است: در حالی که به اتفاق آرا از پویایی بدهی در یک سیاست بدون تغییر نگران است، مشاهده می کند که یک تعدیل ساختاری متوسط ​​اما پایدار برای تأثیرگذاری بر روی آن کافی است. به نوبه خود وزیر Dolimont را به یاد آورد که مسیر میان مدت را بدون قربانی کردن لزوماً بهبود.

به گفته دومی، دولت والون این توصیه را «به طور مستقیم» دنبال کرد و طی تعدیل بودجه ای که در ابتدای هفته گذشته انجام شد، اولین 150 میلیون یورو پس انداز را شناسایی کرد و با بهبود تراز ناخالص برای تامین مالی منطقه.

آدرین دولیمونت تأکید کرد، بنابراین این درست نیست که بگوییم بدهی از لحظه ای که مجری از توصیه یک گزارش خارجی پیروی می کند غیرقابل مدیریت است که هیچ کس آن را زیر سوال نبرده است.

بر اساس آمارهای سالانه نهایی که هفته گذشته به پارلمان فلاندرز ارائه شد، بودجه فلاندری سال گذشته کسری 2.75 میلیارد یورویی را ثبت کرد که 2.55 میلیارد یورو کمتر از پیش بینی اولیه بود. در عین حال، بدهی انباشته نیز کمتر از حد انتظار افزایش یافته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *