آرنستاد پس از نمایش بزرگش مقابل بروژ: “تشویق استادیوم؟ واقعا باورنکردنی بود”

مینیوله: قرعه کشی به نظر من منطقی است. ما می خواستیم برنده شویم اما یک امتیاز در اینجا بد نیست. در مرحله پلی آف، این جزئیات کوچک است که تفاوت را ایجاد می کند. فعلا کارمان را انجام می دهیم و دو بار مقابل اتحادیه بازی می کنیم. من معتقدم این عنوان تا آخرین روز قهرمانی بازی خواهد شد.

ماتا: بازی خوبی از هر دو تیم داشتیم و تساوی منطقی است. نباید پشیمان باشیم چون با تیم خوبی از اندرلخت مواجه شدیم. دو بازی بزرگ مقابل اتحادیه خواهیم داشت. بدون شک این دو مسابقه است که قهرمان شدن را مشخص می کند. در پایان به تجربه می رسد، که چیز خوبی است زیرا ما مقدار زیادی از آن را داریم.

دلکروا: متأسفانه، مصدومیت های مکرر داشتم اما خوشحالم که بالاخره به زمین برگشتم. از نظر بدنی احساس بهتری دارم و این برای آینده مثبت است. در آن 45 دقیقه احساس خوبی داشتم و واقعا خوشحالم. ما صفر را نگه می داریم، بنابراین واقعاً خوب است. مربی روی ذهنیت این دیدار اصرار کرده بود و ما پاسخ دادیم.

رامان: من همیشه از شروع بازی تمام تلاشم را می کنم. بعد از چند ثانیه فرصت دارم اما گل نمیزنم… حیف است. از اینکه کل بازی را انجام ندادم ناامید هستم. همه چیز برای رتبه سوم یا حتی دوم باز است. باید دو بار مقابل آنتورپ پیروز شویم و بعد از آن خواهیم دید. من ترجیح می دهم قهرمان یونیون را به جای بروژ ببینم.

کمپانی: من از محتوا راضی هستم. امروز شاهد واکنش خوبی از سوی تیمم بودیم و راضی هستم. به عنوان یک مربی، لزوما از نتیجه راضی نیستم اما از بازیکنانم راضی هستم. تیم من امروز دندان های خود را نشان داد و مقابل بروژ، لازم بود. آرنستاد امروز بازی خوبی داشت مثل کانا. از نظر نگرش، تیم من شایسته حمایت است.

شرودر: اگر به هر دو نیمه نگاه کنید، خط امتیاز منطقی است. از طرفی باید توضیح دهیم که چرا بعد از دو دقیقه بازی، پنالتی روی دکتلره را با VAR سوت نمی زنیم، برای من تصمیم بدی است و در این سطح امکان پذیر نیست.

آرنستاد: ما سه امتیاز را نگرفتیم اما امشب تصویر خوبی نشان دادیم. دیروز بعد از تمرین فهمیدم که قرار است شروع کنم. از شروع امروز خیلی خوشحال بودم چون خیلی برای آن کار کردم. شنیدم که هواداران از زمین بیرون می آمدند و واقعا شگفت انگیز بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *