آمبر هرد، جانی دپ، شوهر سابقش را در دادگاه متهم می‌کند «به من ضربه بزن».

این ستاره سینما گفت: خانم هرد با ناامیدی و عصبانیتش داشت می زد.

جانی دپ، 58 ساله، گفت: “این می تواند با یک سیلی، یک فشار شروع شود. او یک کنترل تلویزیون را روی سرم پرتاب کرد، یک لیوان شراب را به صورت من انداخت.” .

دو همسر سابق در طول این محاکمه، به دنبال ستونی که او در سال 2018 نوشت، در کانال های خبری که در نزدیکی واشنگتن برگزار می شود، همدیگر را به افترا متهم می کنند.

در این متن که توسط واشنگتن پست منتشر شد، امبر هرد که اکنون 35 ساله است، نام جانی دپ را که در سال 2015 با او ازدواج کرده است، ذکر نکرده است. اما او به اتهامات خشونت خانگی که در سال 2016 علیه همسرش مطرح کرده بود، اشاره کرد.

کت و شلوار خاکستری روی پیراهن مشکی، چهره قبر، ستاره فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» روز چهارشنبه به طور گسترده با لحنی آهسته، توهین کلامی و رفتارهای سمی ادعایی همسر سابقش را در طول دو سال زندگی مشترکشان توصیف کرد. اتحادیه .

جانی دپ که می افزاید امبر هرد مرتباً او را “پدر بد” خطاب می کرد، اظهار تأسف کرد: “تقریباً هرگز نمی توانستم فرزندانم را ببینم و با آنها وقت بگذرانم، زیرا او مجبور بود من را برای نیازهای خود همیشه در کنار خود داشته باشد”.

در مواجهه با این حملات ادعایی، این بازیگر ادعا می کند که “هرگز به سمت خشونت نرفته است”.

جلسه صبح چهارشنبه بر جراحتی که این بازیگر در مارس 2015 طی یک اختلاف خانگی متحمل شد متمرکز بود.

جانی دپ با همراهی امبر هرد برای فیلمبرداری پنجمین فیلم از مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» در استرالیا بود.

این بازیگر با تقلید از صحنه در بار گفت: “او به من نزدیک شد و بطری ودکا را گرفت. او عقب نشینی کرد و آن را به سمت من پرتاب کرد.”

انگشت میانی راست او در این صورت عمیقا بریده می شد.

او در حالی که انگشت خود را نشان می داد شهادت داد: «به استخوانم نگاه می کردم، خون فقط در جریان بود.

عکس هایی از مجروحیت و بازیگری که در بیمارستان روی برانکارد دراز کشیده بود، در دادگاه نمایش داده شد و در رسانه های متعددی از محاکمه پخش شد.

در پاسخ به سوال پزشکان بیمارستان استرالیا در مورد شرایط این حادثه، جانی دپ ظاهراً دروغ گفت و مدعی شد که هنگام بستن درب خود را مجروح کرده است.

او سپس توضیح داد: “نمی‌خواستم فاش کنم که خانم هرد است. نمی‌خواستم مشکلی برای او ایجاد کنم.”

وی در پاسخ به سوال یکی از وکلای خود، ادامه این رابطه را در تصویر پدرش که توسط همسرش مورد آزار قرار گرفته است، توجیه کرد.

جانی دپ در اولین روز شهادت خود در روز سه‌شنبه به طور طولانی به خشونت فیزیکی و روانی که مادرش در دوران کودکی‌اش بر او اعمال کرده بود شهادت داده بود.

این بازیگر در جریان شهادت خود در روز چهارشنبه همچنین اشاره کرد که امبر هرد در صورت ترک او تهدید به خودکشی می کرد.

این هنرپیشه که در تولیدات بزرگ هالیوود “لیگ عدالت” و “آکوامن” حضور داشت، با دقت به این داستان گوش داد و مرتب یادداشت برداری کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *