آنتورپ در زمین خود مقابل اندرلخت تحقیر شد: “خجالت کامل”

آیا مربی برایان پریسکه تا پایان فصل پوست خود را نجات خواهد داد؟ در هر صورت 0-4 آثار عمیقی بر جای گذاشت. سرمربی دانمارکی همچنین اولین کسی بود که اعتراف کرد که تیمش به کف رسیده است: مسلماً این بدترین بازی فصل ما در هر سطحی بود. ما در سطح فیزیکی، فنی و تاکتیکی نبودیم. ما را نابود کردند. این یک روز تعطیل در یک هفته مهم بود.”

پریسکه خطاب به حضار گفت: “فقط می توانم از هواداران عذرخواهی کنم. آنها عالی بودند. آنها تا آخرین لحظه آواز خواندند.”

پریسکه بدیهی است که به دلیل تغییر سیستم بازی خود در نیمه دوم مورد توجه قرار خواهد گرفت. ما در تمام دوئل ها شکست می خوردیم، بنابراین کاری برای انجام دادن وجود نداشت. به گل ها نگاه کنید: اینها اشتباهات دفاعی هستند که نباید در این سطح مرتکب شوید.

یکی دیگر از تصمیمات دشوار پریسکه جایگزینی ناینگولان در ساعت مشخص شده بود. پریسکه در پایان گفت: «من از تعداد زیادی از بازیکنان ناامید شدم، نه فقط راجا.

این پنجشنبه، آنتورپ ممکن است این سیلی را هضم نکرده باشد. “سوال بزرگ این است که ببینم بازیکنانم چه واکنشی نشان خواهند داد. آنها بابت آن پول می گیرند. ما برای سه امتیاز به اندرلخت خواهیم رفت.”

در جریان کنفرانس مطبوعاتی مربیان، خلاء بزرگی در منطقه مختلط وجود داشت، جایی که بازیکنان معمولاً مصاحبه های خود را انجام می دهند. تا اینکه مردی نوک بینی خود را به آنجا نشانه می رود. مارک اورمارس بود، که به نظر می رسید از مواجهه با چند روزنامه نگار متعجب شده بود. اگر می خواست چند کلمه ای بگوید؟ “من؟” او جواب داد. سپس پس از مدتی سکوت، با مهربانی نپذیرفت. “فکر می کنم بهتر است چیزی نگویم…”

الی سامتا که در نیم ساعت گذشته به بازی پیوست، تنها بازیکنی است که توانسته است خود را بیان کند: “سخت است که با شما صحبت کنم – همه بازیکنان بسیار ناامید شده اند – اما به احترام شما خبرنگاران، من این کار را انجام می دهم. این شرم آور است که امشب اتفاق افتاد. این وحشتناک است. هواداران ما لیاقت این را نداشتند. ما می توانیم همیشه در طول بازی اشتباه می کنیم، اما نمی توانیم مثل خود بخوابیم. باید برویم و در اندرلخت پیروز شویم تا چیزی را به هواداران برگردانیم. دیگر نمی توانیم مانند اینجا زمین بخوریم. تغییر تاکتیک مربی؟ متاسفم. اما من در مورد آن صحبت نمی کنم…”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *