آیا 3 بلژیکی ما بلیت خود را برای دنباله “صدا، زیباترین صدا” عصر امروز شنبه بردند؟

دو هفته پیش، Blind Auditions جای خود را به Battles in داد صدا، زیباترین صدا در TF1. برای مشترکانی که تاکنون غایب بودند، سه استعداد بلژیکی که در اولین رویداد مربیان را اغوا کرده بودند، در نهایت عصر امروز شنبه به میدان بازگشتند.

وقتی ویانی به پائولین ناگی و هنری اعلام کرد که می خواهند آواز بخوانند من پرواز می کنم در مورد میشل ساردو در طول نبردها، Namuroise شک داشت. “اعتراف می کنم که این آهنگ را دوست ندارم. اما، به لطف مادرم، موفق شدم با آن کار خوبی انجام دهم. در نهایت، این آهنگ به اندازه کافی با من صحبت می کند زیرا با شرکت در The Voice، من مقداری می گیرم دور از پدر و مادرم پرواز کن” می گوید جوان 19 ساله ای که یک بار روی صحنه به قرارداد عمل کرد. آنقدر که آمل بنت، فلورنت پاگنی و مارک لاوون برای بقیه ماجراجویی روی او شرط بندی کردند. اما حرف آخر متعلق به ویاننی بود. “این دو نفری هستند که به من شب های بی خوابی دادند. تا آخر تصمیم گیری بین شما سخت استاو پس از اجرا قبل از نجات پائولین گفت.وقتی می بینم کسی می خواند یک اتفاق عجیب می افتد. و پائولین، همین الان این کار را با من کرد.

این خواننده از اجرای خود راضی است. “این نبرد خیلی خوب پیش رفت. من موفق شدم با هنری کار جادویی انجام دهم. همانطور که عامل بنت می گوید، او من را در طول آهنگ حمل کرد و باعث شد احساس راحتی کنم.

سپس به شرین رسید که در کنار اولی کورپ روی صحنه برود. با هم اجرا می کنند دلیل از Hoobastank، آهنگی که زن آنتورپ را از منطقه آسایش خود خارج کرد. “این بهترین عملکرد من نیست اما بهترین عملکردم را ارائه کردمکسی که در نهایت دوئل را برد، اعلام می کند.فکر می کنم عامل بنت من را انتخاب کرد چون صدایی غیر معمول دارم و شخصیتی غیر معمول هستم.

امل بنت، با این حال، زمانی که او به تازگی فرزند سوم خود را به دنیا آورده است، می تواند تا پایان ماجراجویی به مربیگری کرین ادامه دهد. به گفته این نامزد، مربی “همیشه به هر طریقی آنجا خواهد بود”. “فکر می‌کنم او تمام تلاشش را می‌کند تا آنجا باشد، چه زوم یا فیس‌تایم. او تیمش را تنها نخواهد گذاشت.

متأسفانه، شانس با اکسل هیرسوکس در این جلسه نبرد یار نبود. Courcellois که خود را در مقابل کارولین کاستا و فابین سیکولتا دید، نتوانست در این بازی متمایز شود. صلیب سنگین از شایعات در نهایت این کارولین کاستا بود که توسط مارک لاوون تصاحب شد. “من آن را بسیار مثبت زندگی می کنم زیرا کاری را که دوست دارم انجام می دهم و نشان می دهم که هنوز آنجا هستماکسل هیرسوکس که توسط این ماجراجویی تقویت شده است، اظهار می کند.من با نت های مثبت می روم و به عملکردم افتخار می کنم. من می خواهم حتی بیشتر از قبل بخوانم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *