اتحادیه های بخش دولتی روز ملی اقدام را در 31 مه برگزار می کنند

روز اقدام کل بخش دولتی اعم از فدرال، منطقه ای یا محلی را در بر می گیرد. در حالی که اقدام انجام شده در 31 مه می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، اتحادیه خدمات عمومی سوسیالیست ACOD قبلاً اخطاریه اعتصابی صادر کرده است که در صورت خاموش کردن ابزار در روز سه شنبه 31 مه، اعضای خود را تحت پوشش قرار می دهد.

گردا دی نور از اتحادیه خدمات عمومی لیبرال VSOA به خبرنگاران گفت که کارمندان بخش دولتی “منابع و احترامی که شایسته ماست را دریافت نمی کنند. بحران کرونا نشان داده است که یک بخش عمومی قوی در شرایط سخت ضروری است.

اتحادیه بخش عمومی سوسیالیستی ACOD در گفت: موضوع اصلی مطرح شده توسط سه اتحادیه بخش دولتی در 31 مه “قدرت خرید بیشتر، احترام بیشتر به گفتگوی اجتماعی، سرمایه گذاری بیشتر در بخش عمومی و احترام بیشتر به حقوق بازنشستگی خدمات عمومی” خواهد بود. بیانیه مطبوعاتی

در حالی که ACOD قبلاً اعلامیه اعتصاب ملی صادر کرده است، اتحادیه کارگری مسیحی ACV و اتحادیه بخش عمومی لیبرال VSOA هنوز این کار را انجام نداده اند.

با این وجود، یان کولبراند، رئیس بخش عمومی ACV به خبرنگاران گفت که نمی توان اعتصابات را در برخی از خدمات عمومی در 31 می رد کرد. کولبرانت گفت: «ما می‌خواهیم یک سیگنال قوی به دولت‌های مختلف ارسال کنیم.

علاوه بر این، اقدام به 31 می محدود نخواهد شد. آقای کولبرانت گفت که روز اقدام صرفاً نقطه اوج 12 روز اقدام است که در 19 می آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *