اتوبوس آبی از دوشنبه دوباره بین بروکسل و ویلوورد حرکت می کند

اتوبوس آبی جایگزین دلپذیری برای سوار شدن به اتوبوس سنتی، قطار یا رانندگی بین بروکسل و ویلوورد است. علاوه بر این، وقت شناس است زیرا از ازدحام و ظرفیتی که گاهاً در جاده ها و راه آهن با آن مواجه می شود، رنج نمی برد.

این سرویس بین سایتی نزدیک به مرکز شهر Vilvoorde و اسکله ای در کانال در میدان Sainctelette در فاصله پیاده روی آسان از دفاتر بسیاری در اطراف ایستگاه شمالی بروکسل و تعداد زیادی فروشگاه و مکان های فرهنگی در مرکز شهر بروکسل کار می کند.

بین مرکز بروکسل و ویلوورد، اتوبوس آبی به پل Van Praet در Neder-Over-Heebeek که درست در کنار مرکز خرید Dockx و سینما قرار دارد، می‌رود. همچنین به ترمینال کروز (همچنین در Neder-over-Heembeek) و در پارک Drie Fonteinen در Vilvoorde تماس می گیرد. این سرویس در روزهای آخر هفته بین ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر از 2 می تا 31 اکتبر کار خواهد کرد. بین 1 ژوئیه و 15 آگوست خدمات اتوبوس آبی نیز در تعطیلات آخر هفته فعالیت خواهند کرد.

قیمت بلیط بین 1 تا 3 یورو است. با پرداخت 1 یورو اضافی می توانید دوچرخه خود را با خود به کشتی ببرید. بلیط را می توان از قبل به صورت آنلاین خریداری کرد. رزرو برای گروه های 10 نفره یا بیشتر الزامی است. برای جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *