اتوبوس حامل نوازندگان گروه PNL در A11 واژگون می شود

این حادثه حوالی ساعت 7:30 صبح در بزرگراه A11 در مسیر پاریس-نانت رخ داد. بر اساس بیانیه سازمان آتش نشانی، اتوبوس حامل ده نفر بوده و “تنها در خندق” بوده است. عکسی او را نشان می دهد که به پهلوی راستش مقابل یک خاکریز دراز کشیده است.

در این بیانیه آمده است: «سه مرد 30 ساله در شرایط خفیف به مرکز بیمارستان انسیس منتقل شدند و هفت قربانی دیگر آسیبی ندیدند.

به گفته ژاندارمری Loire-Atlantique، که اطلاعات دریافتی از Ouest-France را تأیید می کند، اتوبوس ثبت شده در آلمان، نوازندگان گروه رپ PNL را حمل می کرد که قرار است عصر یکشنبه در Zenith در نانت اجرا شود. با این حال کنسرت ادامه داشت.

ژاندارم ها افزودند: “ممکن است مشکلی مربوط به راننده با ملیت فرانسوی باشد. تحقیقات در حال انجام است.”

این روزنامه در وب سایت خود اعلام کرد که یک عکاس از روزنامه Ouest-France نیز هنگام عکس گرفتن توسط اعضای این گروه مورد حمله قرار گرفت.

“چند نفر از مسافران گروه روی او می افتند، یکی از آنها وارد ماشینش می شود و دوربینی را روی صندلی مسافر می گیرد. (…) اعضای گروه سپس از آنها خواستند که تمام عکس های موجود در کارت های ذخیره سازی را پاک کنند. از او عکس گرفتم.”

در مسیر نشریه Ouest-France تصریح شده است که “به شدت این تجاوز و این حمله به حق اطلاع رسانی را محکوم می کند” و اعلام می کند که “این پرونده را به عدالت خواهد کشید”.

لاین سمت راست بزرگراه بیش از 2 ساعت قطع شد.

در مجموع چهل آتش نشان و بیست ماشین آلات بسیج شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *