“از من خواسته شد که از مادربزرگم تقلید کنم”: نوه آشپز معروف Maïté در سرآشپز برتر Objectif تاب می خورد.

دیروز در برنامه «از امروز شروع می شود» از پدربزرگ ها و مادربزرگ های معروف تجلیل شد. و برای این قسمت جدید ارائه شده توسط Faustine Bollaert، Benji و مادربزرگش Évelyne Leclercq و همچنین Marie-Sarah را پیدا کردیم که برای شهادت در مورد رابطه او با پدربزرگش Jean d’Ormesson یا حتی Ambre و هنرپیشه Liliane Rovière آمده بودند (به ویژه در سریال موفق ده درصد و کسب و کار خانوادگی). بدون فراموش کردن … نوه رستوران معروف Maïté که روش خاصی برای غلبه بر مارماهی ها شناخته شده است. مایته با نام واقعی خود ماری ترز اوردونز، اوج شکوفایی برنامه های آشپزی را در فرانسه 3، مانند آشپزخانه تفنگداران با میشلین بنزت-لوتون. بنابراین، نوه او، کامیل، 20 ساله، برای شهادت در برنامه France 2 آمد تا در مورد رابطه باورنکردنی خود با مادربزرگش صحبت کند.

“او از دوران بازنشستگی خود لذت می برد”

“یک مادربزرگ استثنایی، هرگز این سمت مایتی وجود نداشت، بلکه مادربزرگ مایته بود.” ابتدا کامیل را به فاوستین بولارت سپرد. بین او و مایته در همان سن، شباهت چشمگیر است. کمیل از فرصت استفاده می کند و اخبارش را می دهد او خیلی خوب کار می کند، او از دوران بازنشستگی خود لذت می برد خانواده با ماهنوز در دهکده اش ریون د لندز است.. مایته، امروز 83 ساله، در تلویزیون اثری قطعی از خود به جای گذاشته است. “این سمت رسانه ای به او رسیده است کامیل را تایید می کند. در سال 2010، او بازنشستگی را انتخاب کرد.. با این حال، مادربزرگ اوردونز، نوه‌هایش را با پخش برنامه‌هایش به آنها وادار کرد تا برنامه‌های او را کشف کنند. “برای خواباندن آنها” گفت نوه.

“در M6 کمی پیچیده بود”

از پنج سالگی اشتیاق زیادی به آشپزی داشت، این دقیقاً مادربزرگش بود که او را تشویق کرد تا در سرآشپز برتر Objectif در سال 2018 شرکت کند. اگر همه چیز با سرآشپز Etchebest بسیار خوب پیش می رفت، در مورد تولید نمایش آشپزی کمتر اتفاق می افتاد. “در زمان مصاحبه کمی پیچیده بود، او به France 2 اعتماد می کند. از من خواسته شد که از مادربزرگم تقلید کنم. عبارت فرقه‌ای او وجود داشت «خناف نوشتاری وجود ندارد» و از من خواسته شد که آن را مانند او تکرار کنم. با همین هوس. همون لحظه فهمیدم و با خودم گفتم: “من فقط برای این آمدم، تا تماشاگران را جلب کنم، فقط در پایان درباره مادربزرگم صحبت کنم.”. رفتاری که به شدت به کامیل «آسیب زد»، اما اطمینان می‌دهد که مادربزرگش با این وجود از شرکت او در نمایش آشپزی M6 بسیار مفتخر بوده است. او همیشه از من می خواست که یک برنامه تلویزیونی اجرا کنم تا ببینم چطور پیش می رود.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *