استادیوم زرد و آبی، آهنگی از طرفداران یکپارچه و پرچمی بر روی بازیکنان: ورود باورنکردنی اوکراین به اسکاتلند

خیلی بیشتر از یک مسابقه فوتبال. این چهارشنبه اوکراین به اسکاتلند سفر می کند تا سعی کند رویای قطر را ببیند. برنده این دیدار در صورت پیروزی به مصاف ولز می رود تا بلیت خود را به ثمر برساند. اما راستش مهم جای دیگری است. این اولین بازی رسمی از زمان شروع تهاجم روسیه در فوریه است.

حتی قبل از شروع بازی، هواداران به سرعت متوجه شدند که فوتبال درجه دوم است. اوکراینی هایی که این سفر را انجام داده بودند و اسکاتلندی ها همصدا سرود کشور شرقی را خواندند.

هواداران هر دو تیم در آستانه بازی های مقدماتی جام جهانی چهارشنبه شب در گلاسکو، سرود ملی اوکراین را می خوانند. مانند جیم استراترز، حامی وفادار بریتانیایی که توسط گاردین مصاحبه کرد. او شروع می کند: «این یک عصر بسیار سوزناک است. “بخشی از من برای کشورم است و بخشی دیگر می‌خواهد اوکراین موفق شود. اشتیاق من فوتبال است. و احساس می‌کنم این راه خوبی برای ارتباط با یکدیگر است.”

همه هماهنگ شدند در بازگشت به زمین چمن، همه بازیکنان پرچم اوکراین را بر روی دوش خود حمل کردند. یک ژست قوی برای اعتراض و بالاتر از همه برای اثبات اتحاد آنها. احساسی که در زمان پخش سرود ملی هم ادامه داشت. به عنوان یک مرد، همپدن پارک بلند شد تا این موسیقی را به صورت هماهنگ بخواند. یک لحظه هیجان 100٪ تضمینی.

در زمین همه چیز در نیمه اول خوب پیش رفت. یارمولنکو پس از کنترل عالی و پاس مالینوفسکی دروازه را باز کرد. که عملا آنها را برای فینال واجد شرایط می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *