استاندارد: آخرین بازی برای جاده…

دو هفته تمرین هنوز در برنامه استاندارد است، اما در واقع آخرین بازی دوستانه است که قرار بود بعدازظهر امروز جمعه در آکادمی لیژ برگزار شود.

در مقابل تیم دوم رودا جی سی، روچ ها بدون اجبار زیاد پیروز شدند، اما با لغزش دو گل، در هر حال، تا جایی که به عقب برگردانده شدند (2-2)، قبل از اینکه به ویژه به لطف یک دبل، پرونده را به هم بزنند. از بنفریها جوان (16 ساله).

علاقه این آخرین دیدار فصل، بدون چند بازیکن – هنکینت، بوکادی، دوسن، لایفیس، دوائل، راسکین، دراگوس و ایموند یا مصدوم شدند یا استراحت کردند. کارسلا، در پایان قرارداد، حضور نداشت – تا حدی برای جوانان همسو با ارزش بود.

اگر ویل استیل تیمی معمولی را شروع کرد، با ون دام در دفاع میانی، او از دومین دوره استفاده کرد تا تیمش را چرخاند و از این رو چند جوان را در کار ببیند.

بنفریها، بازیکن هجومی مچلن، با دو گل خود و چند حرکت جالب در مقابل تیمی با میانگین سنی 20، تاثیر قابل قبولی از خود بر جای گذاشت. ظهور رایان بربری (19 ساله) که این هفته قرارداد خود را تمدید کرد نیز از خبرهای خوش بعد از ظهر بود. هافبک لوکزامبورگ توانسته پویایی خوبی را القا کند، سرعت را تغییر دهد یا فضاهایی پیدا کند.

قبل از آن، کافارو، با یک ضربه آزاد منظم، سپس اماالله، بسیار قوی برای این سطح، دروازه را باز کرده بود، در برابر ترکیب هلندی که به وضوح یک لحن پایین تر بود. نیمه دوم، به هر حال شروع او، شبیه چیزی بود که استاندارد وقتی بازی را متوقف می کند، می تواند انجام دهد، و به گوت اجازه داد تا اسکوربورد رودا را تغذیه کند.

Rouches در نهایت نظم را برقرار کرده اند تا برنده شوند و از آخر هفته رایگانی که افتتاح می شود استفاده کنند. ویل استیل در حالی که منتظر مانورهای بزرگ برای تشکیل هسته است، دو هفته کامل دیگر تمرین خواهد کرد.

استاندارد : Bodart; پاولوویچ، سیساکو، ون دام (بربری 57)، نکونکو (دودین 57)؛ Cimirot (46th Mawete)، Bastien; کافارو، اماالله (57 داسیلوا)، قالیدی (46 بنفریها)؛ تپسوبا (قالیدی 74)

اهداف : کافرو 3 (1-0)، آماله چهاردهم (2-0)، نقرس 57 (2-1)، نقرس 63 (2-2)، 71 پاولوویچ (3-2)، بنفریها 73 (4-2)، 90 بنفریها (5-2).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *