اسپانیا: بارسا با نتیجه 3-1 سلتا را شکست داد و به رده دوم دست یافت

کاتالان‌ها با استفاده از عثمان دمبله در آتش، با دو پاس گل و عملکرد کلاسیک، سه گل با ممفیس دیپای (30) و پیر امریک اوبامیانگ (41، 48) به ثمر رساندند، قبل از اینکه یاگو آسپاس فاصله گالیسیایی‌ها را به 50 برساند.

این مسابقه به ویژه با تخلیه رونالد آرائوخو توسط آمبولانس اندکی پس از یک ساعت مشخص شد: مدافع اروگوئه ای با یک توپ هوایی سر خود را به گلوی گاوی کوبید، سپس تلوتلو خورد و قبل از اینکه روی زمین چمن بیفتد، اخم کرد.

هم تیمی او اریک گارسیا و کاپیتان سلتاویگو یاگو آسپاس به او کمک های اولیه کردند، سپس مربیان و یک آمبولانس وارد زمین چمن نیوکمپ شدند، او را روی برانکارد گذاشتند و او را تخلیه کردند.

کلمان لنگله (68) جایگزین او شد.

چند دقیقه قبل، جیسون موریلو کلمبیایی دوازده دقیقه پس از ورود به بازی در وقت استراحت، به تازگی اخراج شده بود (58) و به تیمش اجازه داد که مسابقه را در 10 پس از خطا به عنوان آخرین مدافع روی ممفیس دیپای در ورودی سطحی به پایان برساند. .

دمبله، بهترین پاسور

به لطف این موفقیت، باشگاه بارسلونا تقریباً جایگاه دوم خود را در لالیگا تثبیت کرده است: آبی اناری ها که بلیط خود را برای لیگ قهرمانان بعدی آخر هفته گذشته تأیید کردند، اکنون هفت امتیاز از سویا اف سی (3 امتیاز 65) که چهارشنبه دریافت می کند، 7 امتیاز جلوتر هستند. (20:30) اولین سقوط، مایورکا.

اگر اندلسی ها برنده نشوند، کاتالان ها در فاصله دو روز مانده به پایان رقابت های قهرمانی، از نایب قهرمانی رئال مادرید مطمئن خواهند شد که بلیت سوپرکاپ اسپانیا را به آنها می دهد.

به عملکرد بسیار خوب عثمان دمبله توجه کنید: وینگر فرانسوی با این دو پاس گل از کریم بنزما سبقت گرفت و با 13 پاس گل تنها در 19 بازی این فصل، بهترین پاسور لالیگا شد.

اوایل این سه‌شنبه، بتیس سویا به راحتی 3-0 در زمین چمن والنسیا پیروز شد و به این ترتیب اتلتیکو مادرید که چهارشنبه (21:30 شب) به الچه می‌رود، تحت فشار قرار گرفت: بتیس‌ها تنها سه امتیاز با 4 تیم برتر و مکان‌های مقدماتی فاصله دارند. برای C1 بعدی

گرانادا، به نوبه خود، به لطف اشتباه خط دفاعی باسک، یک موفقیت اساسی را در زمین خود 1-0 در برابر اتلتیک بیلبائو ربود و یک قدم به حفظ پنج امتیاز از منطقه اول سقوط، که در حال حاضر در رده شانزدهم قرار دارد، نزدیک شد. 18، 32 امتیاز)، که چهارشنبه به سویا می رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *