“اعتبار کم!”: نامزدی که با ماکسیم پریو در راس نامزدها روبرو می شود، مارک آنتوان ماتیسن برخی از تندروان حزب را توهین می کند.

مارک آنتوان ماتیسن روز دوشنبه نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری Committed که قرار است در 22 ژوئن برگزار شود، اعلام کرد. او اولین رقیب اعلام شده رئیس جمهور مستعفی ماکسیم پریو است.

Marc Antoine Mathijsen در سال 2002 PSC را در طی تبدیل آن به CDH ترک کرد و CDF (دموکرات مسیحی فرانسوی زبان) را تأسیس کرد. پس از یک دوره جدید در CDH، او در لیست MR برای انتخابات شهرداری 2018 نامزد خواهد شد، قبل از اینکه سه سال پیش دوباره به CDH بازگردد. “من مانند رای دهندگان بی ثبات هستم اما من همیشه به ارزش هایم وفادار بوده ام”، او این دوشنبه به همکاران ما از La Libre اطمینان داد، اضافه كردن “موافقت با 90 درصد مانیفست متعهد” اما تاسف از فقدان “ریشه های مسیحی”.

مارک-آنتوان ماتیسن در دعوت نامه ای که روز دوشنبه برای مطبوعات برای اعلام نامزدی خود ارسال شد، به طور مشخص نام جوئل میلک، بنویت لوتگن، کاترین فونک یا آلدا گرئولی را ذکر کرد. شخصیت هایی که غیبتشان در کنگره حزب در روز شنبه به درستی سوالاتی را ایجاد کرد. از آنجا برای حمایت از نامزد جدید؟ اصلا. هیچ کدام از این چهار نفر واقعاً مورد مشورت قرار نگرفتند. کاترین فونک از قبل تمام شگفتی خود را به او گفته بود رایگان: من نام خود را در دعوت نامه مطبوعاتی کشف کردم. من اطلاعی نداشتم. من با نامزدی آقای ماتییسن ارتباطی ندارم.

رئیس جمهور پیشین بنویت لوتگن که روز شنبه به دلیل تعهدات محلی در کنگره غایب بود، از طریق شبکه های اجتماعی به وی واکنش نشان داد و اطمینان یافت که وی در جریان نبوده است.

جوئل میلک نیز در توییتر واکنش نشان داد و مدعی شد که با او مشورت نشده است و حتی به شوخی می‌کرد این نامزد قبلاً علیه من و تغییر نام CDH در سال 2002 مخالفت کرده بود.

آلدا گرئولی، معاون منطقه ای و فدراسیون والونیا-بروکسل به نوبه خود توضیح داد که غیبت او در کنگره روز شنبه به بی اعتمادی به ماکسیم پریو و حزبی که او از آن حمایت کامل می کند، مرتبط نیست. استفاده از غیبت من نشان دهنده اعتبار کم این نامزدی است! او می افزاید، مبارزه با مارک-آنتوان ماتیسن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *